Blogger templates

Jumaat, 17 Mei 2013

3 Tahun!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Harini 17 Mei, 3 tahun yang lepas....
Hari pertama AJ jumpa Mr.JR.....
Hari pertama AJ kenal siapa Mr.JR....
Pertemuan yang tak diduga dan tak dijangka....
Walhal masing-masing ada pasangan sendiri......
Tapi takdir Allah swt, siapa yang mampu sangal??

Segalanya bermula di event UPIC di Sungai Buloh.....
Mata bertemu mata, di dalam hati timbul rasa......
Mulanya macam nak menafikan segala, tapi perasaan tak mampu menolaknya....
Dari situ bermulalah kisah perkenalan kami......
Alhamdulillah, dah 3 tahun berlalu....
Dah 3 tahun AJ mengenali siapa dia sebenarnya.......
Dah 3 tahun berkongsi rasa, buruk dan baik perangainya....
Dah 3 tahun adakalanya bergaduh, berbaik, gembira dan menangis bersama....
Dah 3 tahun hadapi segala-galanya....
Walaupun dalam 3 tahun tu macam-macam ujian datang melanda....
Macam-macam masalah datang menerpa....
Kita masih lagi kekal bersama.....

Hanya 1 harapan AJ, semoga perhubungan ini terus mekar...
Dan berakhir dengan 1 ikatan yang sah sehingga ke hujung nyawa....
Insyaallah....
Mudah-mudahan Allah swt mempermudahkan segalanya.....

Terima kasih Ya Allah kerana menemukan aku dengan si dia....
Terima kasih Sayang...
Terima kasih untuk segalanya....


AJ dan Mr.JR
~ 17052010 - 17052013 ~


P/s : I Love You and I Always Do....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

49 ulasan:

  1. 17 mei 2010 tu plak deqla n hubby bz urus hal kawen...hihihi... moga kekal bahagia ye.. cpt2 la nikah & jd pasangan halal.. =)

    BalasPadam
  2. tahniah2!! takpa dalam relationship ni kena banyak bersabar.. Kita dulu pun 5 thn bcinta then baru skrg ni kawin.hehehe. Apa2 pun kena slalu pk positif n byk berdoa k.. ;)

    BalasPadam
  3. Insyaallah @Deqla Manjew, mudah2an terlaksana..

    BalasPadam
  4. Thanks atas nasihat tu @Cheetah.. =D
    Insyaallah... =D

    BalasPadam
  5. Selamat ulang tahun perkenalan kak AJ :)

    BalasPadam
  6. lepas ni 17 may 2014 bolehlah buat tarikh kawen AJ..hehe..congrats 4 both of u dear:-)

    BalasPadam
  7. Tahniah2.. Semoga kekal la ye

    BalasPadam
  8. senyum sensorang pcl baca, teringat la plk kisa ktorng..haha , but ktorng tahun kelima beru nikah...sampai sekarang bahagia rasa,syukur pada Ilahi. MsAJ&MrJR jangan tunggu lama-lama, segerakan kalau dah mampu segalanya.

    BalasPadam
  9. Hapy 3rd anniversary dear...moga kekal bahagia selamnya, amin..insyaallah!

    BalasPadam
  10. Insyaalah @Aien..
    Manalah tau masin mulut tu kan... =D

    BalasPadam
  11. insya-Allah, moga akak cepat kahwin dan bahagia juga ^^ aamin :)

    BalasPadam
  12. Thanks @Hazmin....
    Harapnya macam tu la..

    BalasPadam
  13. terimbau kenangna lama ye @PakcikLie PCL...
    hehehheheheh...
    Insyaallah PCL.....
    AJ pun harapkan yang terbaik dalam hubungan ni...

    BalasPadam
  14. happy anniversary AJ dan JR. semoga hub kalian berkekalan hendaknya. akak doakan agar cepat2 naik pelamin k. hehehe. tasaba nak makan nasik minyak AJ ni :D

    BalasPadam
  15. Insyaalalh kak @Sue-Rya Qistina..
    AJ pun tak sabar..
    Ehhhh??
    Heheheheheh..

    BalasPadam
  16. Tahniah :) Semoga kekal bahagia selamanya ^_^

    BalasPadam
  17. TAHNIAH AJ.. SEMOGA BERKEKALAN..

    BalasPadam
  18. congrats also dear !
    happy for u to ! ;)

    BalasPadam
  19. Tahniah ye Ajue... semoga bhgia selalu... cepat2lah kahwin ye.. amin

    BalasPadam
  20. Muka seiras..org kata jodoh panjang..akak doakan agar ke jinjang pelamin very2 soon..heheheheheh..have a nice day dear..

    BalasPadam
  21. Akk doakan semoga kekal bahagia selamanya.. Amin :D

    BalasPadam
  22. semoga hingga ke pelamin dan seterusnye...

    BalasPadam
  23. Amin.....
    Insyaallah @✿AINAA ROSEBERRY✿, sooner or later.. =D

    BalasPadam
  24. 3 tahun tu..lama dah..semoga berkekalan ye...cepat² kahwin..hihi :)

    BalasPadam
  25. Tahniah. Smoga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin, in sha allah ☺☺

    BalasPadam
  26. waaa.. dah 3 tahun? lama jugak yeaa.. semoga cepat2 naik pelamin yea.. x sabo teman nak mkn nasik minyaK aj.. HU2

    BalasPadam
  27. moga terus kekal bahagia cepat2lah naik pelamin yer !

    BalasPadam
  28. sudah 3 tahun..tahniahhh..!

    BalasPadam
  29. Happy aniveseri aj n mr jr.. Cpt2 langsung.. Aamiin :)

    BalasPadam
  30. cepat2 kahwin ye kak, moga perjalanan tu terus indah dan dipermudahkan Allah.. Amin

    BalasPadam
  31. semoga sampai ke jinjang pelamin

    BalasPadam
  32. COngrats & happy anniversary AJ ;)

    BalasPadam
  33. Thanks semua atas doa kalian..
    Insyaallah kalau ada nanti AJ jemput semua... =D

    BalasPadam