Blogger templates

Click to Follow...

Rabu, 27 Februari 2013

WW #30 : Haaaa Skodeng!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Amboih bukan main lagi 2 ekor ni...

P/s : Nanti AJ datang skodeng blog korang okay... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

42 ulasan:

  1. hahaha..semangat yg bawah tolong angkat sebab nak suruh sekodeng.. :)

    BalasPadam
  2. hahahah! sape la amek gambar ni..pandai pulak kucing ni skodeng eksss

    BalasPadam
  3. hahahaha...comel je depa ni...=D

    BalasPadam
  4. tq so much yer bagi link diorang tu.. really appreciate!

    BalasPadam
  5. Cute tengo anak kucing tu....kedapatan ni skodeng....hehe

    BalasPadam
  6. amboi ajak geng tu nak skodeng hehe...

    BalasPadam
  7. hehehe tq singgah blog KA ye

    BalasPadam
  8. hihihi.. jgn lupe skodeng blog deqla jugak tau! :p

    BalasPadam
  9. ini lah yang dikatakan usaha tangga kejayaan...hahaha

    BalasPadam
  10. hehe kite tunggu AJ skodeng blog kite :p

    BalasPadam
  11. Kalau kucing kita pandai macam ni @Sunah Sakura, abislah... =D

    BalasPadam
  12. Kalau dapat ni kan @nini, memang kena picit2... =P

    BalasPadam
  13. No worries kak @nea lopah...
    Sharing is caring... =D

    BalasPadam
  14. Yang tukang angkat tu paling gigih @nuyui a.k.a miss YUI...
    Heheheh...

    BalasPadam
  15. Happy wednesday tooooo kak @N.Aima K... =D

    BalasPadam
  16. Sebab tak cukup tiggi nak skodeng @misz_eyza... =D

    BalasPadam
  17. Sweet gila @Mrs Velentine..
    Cair hati kita yang tengok.. =D

    BalasPadam
  18. Hahhahaha..
    Betul tu @Azlan Strider....
    Apa yang penting??
    Kerjasama!!! Ehhh... Wonderpet... =P

    BalasPadam
  19. Alamak. Comelnya kucing tuu <3

    BalasPadam
  20. ni mmg bersungguh ni....hahahha

    BalasPadam
  21. skodeng2 jgn tak skodeng..hehe

    BalasPadam
  22. ahahaha, harap pagar, pagar makan padi..chomel ja kucing2 neh skodeng..hehe

    BalasPadam
  23. Bekerjasama nk skodeng tu. comey je dua2 nih

    BalasPadam
  24. @Seneorita Baharin, ni harapkan pagar, pagar tak boleh harap...
    Hahhahahahah..

    BalasPadam