Blogger templates

Click to Follow...

Rabu, 13 Februari 2013

WW #27 : Unique Friendship


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Buffalo and dog can be bestfriend....
This is so rare to be seen...



Animals.... They have really strange and unique relationship/friendship.....
If they can, why human can't???

P/s : Kadang Haiwan Lebih Mengerti Makna Persahabatan.....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 ulasan:

  1. Manusia suja berdengki , sbb ssh nak dpt kawan sejati kan...

    BalasPadam
  2. Betul kak @tentanghati...
    Nak dapat yang betul2 sejati ni susah sangat..
    Kalau dapat memang bertuah..... =D

    BalasPadam
  3. diorg xde perasaan iri hati....
    manusia kalu..huhu

    BalasPadam
  4. Aah @Cik Nur..
    manusia macam2 perasaan ada..
    Yang elok, yang tak elok...

    BalasPadam
  5. yup..sedangkan binatang pun tak bersikap rasict kenapa manusia perlu kan??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  6. Betul tu @Azlan Strider.....
    Even kucing dengan anjing pun dah mampu jadi kawan... =D

    BalasPadam
  7. setuju....kita jer manusia nak memilih kawan berdasarkan hrta paras rupa

    BalasPadam
  8. bukan nk cari sahabat sejati ni dik!

    BalasPadam
  9. Hehe.. Binatang zaman skang.. Tp manusia zmn skang??

    BalasPadam
  10. Tepuk dada, tanya diri kita sendiri @nanieybarnieylurviey.. =D

    BalasPadam