Blogger templates

Click to Follow...

Khamis, 21 Februari 2013

Macam Drama Kisah Mereka Ni...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Semalam kecoh pasal hal Fizz Fairuz putus tunang dengan isteri orang...
Arini pulak AJ baca kenyataan Azlyn Massiela tu, cakap dia tak pernah berkahwin sepanjang 26 tahun kehidupannya.....
Then AJ baca dalam beautifulnara, ada seorang lelaki bernama Ramli (bukan nama sebenar) keluar kenyataan "Jangan salahkan Fizz Fairuz"....
Ehhh?? Mana 1 yang betul ni...
Ini kata itu, sebelah sana cakap ini......
Macam-macam kenyataan yang keluar dari pelbagai  pihak........
Memang drama sungguhlah kisah diorang....
Semalam melimpah rasa simpati pada Fizz Fairuz dan secara tak langsung kesiankan Almy Nadia yang jadi mangsa keadaan.....
Bila baca kisah-kisah yang keluar arini.... Rasa kesian kat diri sendiri pulak...
Hahhahahahha.....
Sebabnya jadi confuse, tak tau mana 1 lah cerita sebenar dan apa yang berlaku...
Moral of the story, biarlah mereka selesaikan masalah mereka sendiri...
kalau ada yang bercakap tak benar, itu urusan mereka.....
Yang penting Allah swt lebih mengetahui kebenarannya....
So AJ pun malas nak amik tau sangat.......
Biasalah dunia artis ni kan banyak dramanya.....
Ada yang betul dan selalunya lebih kepada cerita yang kurang tepat....
Dah namanya pun GOSSIP kan......
Baik AJ bergossip dengan ofismate mana tempat makan yang patut kami serbu...
Ehhh??? =P



P/s : Dengar boleh, Percaya??? Janganlah!

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

34 ulasan:

  1. buat tak tahu sudah...baik fikir diri sendiri

    BalasPadam
  2. kesian dekat diri sendiri sebab bace kisah yg tah hape2 diorg ni kan...

    kita tgk dan lihat je lah episod citer ni...

    BalasPadam
  3. xtau la nk ckp ape kan. tepuk dada tanya hati. hehehe

    BalasPadam
  4. Ala bila namanya artis kdg2 kisah dorang nie byk betulnya dr x betul...hihihi

    BalasPadam
  5. konfliknye! mmg macam drama plak dah hihi

    BalasPadam
  6. humm.. macam2 ragam dunia artis ni kan...

    BalasPadam
  7. Lepas tu hari nie baca pulak pasal Hattan nak rujuk semula dengan isteri pertama. Haiihh...macam2 betul.

    BalasPadam
  8. Cerita dalam drama pun tak mcm kisah diorang.

    BalasPadam
  9. Complicated sungguh @Tinta Lana..
    Rasanya sinetron or telenovela la kot...

    BalasPadam
  10. Betu kak @Mia Kassim..
    Tapi bila dah berlebih2 sangat, kita pun bosan...
    Macam kes Shila ngan Sharnaaz aritu la...

    BalasPadam
  11. itu la..mcm2 la depa nih.. tgu la pulak apa komen almy nadia psl ni..mesti masok melodi ni nnti..huhu

    BalasPadam
  12. pusing2x gitu cite yer...hihihi

    BalasPadam
  13. Jangan kata Melodi @Deqla manjew, propaganza, meletop confirm story pasal ni gak...

    BalasPadam
  14. Saya xminat dunia gosip artis..so, memang xtau sangat kisah dorang ni

    BalasPadam
  15. susah nak komen ni !

    BalasPadam
  16. gimik aje tu kot..al maklumlah dah masuk fasa "artis suam-suam kuku ni" nak buat marketing la tu..hikhikhik...

    nyampah dan meluat pun ada artis-artis ni KEKWAT betullah!

    BalasPadam
  17. biasalah artis. mesti kecoh.
    saya pun tak tau siapa yang menipu. entah2, yang menipu adalah ( yang mengaku suami )manalah tau kan. serkap jarang sahaja. kih kih kih

    BalasPadam
  18. Drama! Haha.
    Tak tahu mana satu yang betul..

    BalasPadam
  19. Dengar je la.. Xthu la kisah sbnr. Haishhh

    BalasPadam
  20. Betul @ahmad zamani..
    Tu AJ cakap, dengar boleh percaya jangan... =D

    BalasPadam