Blogger templates

Click to Follow...

Jumaat, 1 Februari 2013

Ada Yang Terlupa...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SALAM SEJAHTERA

Mungkin nampak remeh.....
Tapi kadangkala ada yang terlupa.......
Makanan sampai amik gambar via Instagram...
Kemudian.... NGAP!!!!
Eh nanti dulu.......!!! Baca doa makan dulu okay.....
Insyaallah bertambah keberkatan dalam rezeki yang kita makan....
Kadang AJ juga terkhilaf....

Sumber : FB

P/s : Untuk Diri Sendiri juga.... =D

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

24 ulasan:

  1. terima kasih kerana mengigatkan hehe..

    BalasPadam
  2. terima kasih. memang kadang-kadang kita terlupa.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    BalasPadam
  3. Sesama @Nasz....
    Sambil2 ingatkan diri sendiri...
    Ingatkan kawan2 lain sekali... =D

    BalasPadam
  4. terima kasih ingatkan kami,.. mamaD.

    BalasPadam
  5. kdg2 baca bismilah ja..haha :p

    BalasPadam
  6. untuk ingatan kita bersama :)

    BalasPadam
  7. kekadang anak2 ingat kan kita...haha kan, nampak sangat gelojohonya especially masa makan kat luar..

    BalasPadam
  8. setakat ni, alhamdulillah,...sentiasa ingattt.. :)

    BalasPadam
  9. huhuhuhu. kadang2 tu bila lapar sangat tuh semua bnda lupa. tapi, tenkius ayu mengigatkan lepas neh ingatkat ayu jer laa masa nak makan. hihihi

    BalasPadam
  10. bagus igt mengingati sesame kite

    BalasPadam
  11. Hehhehehe.... @[PCL] okaylah ada yang ingatkan..
    Amboih gelojoh naaa.... =D

    BalasPadam
  12. manusia mudah lupa...time kasih menginggatkan kami semua hehe

    BalasPadam
  13. Tu la.... Bismilillah pun tak dan dah kan...
    Alamak @Sue PeLik... sampai ingat kat AJ ni.... Bahaya ni... =P

    BalasPadam
  14. Terima kasih ingtkan. Selalu nk mkn mmg bca tp da abis tu ckp Alhamdulillah je :)

    BalasPadam
  15. anak MV selalu baca dua2 ni.hehe

    BalasPadam
  16. No problem @nanieybarnieylurviey..
    Alhamdulillah pun dah memadai... =D

    BalasPadam