Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 25 September 2012

Giliran Malique Too Phat Pula Meninggal Dunia..



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Sekejap tadi AJ terbaca status seorang kawan mengenai Malique Too Phat yang dikatakan baru meninggal dunia....
AJ pun dengan pantas selidik mengenai berita tu...
Seperti biasa setelah AJ godek sini, kaji sana...
Berita tu cumalah khabar angin je...
Amboihhhh cepat betul berita tersebar...
Siapalah mulut puaka yang start berkata-kata tu ye....
Suka-suka hati nak cakap orang tu dah meninggal....
Kalau betul Malique menghembuskan nafas terakhir depan dia, takpelah juga....
Haishhh lepas sorang, sorang artis kat Malaysia ni diistiharkan meninggal dunia....


Nasib AJ bukan jenis nak buta-buta terus percaya... =D


P/s : Cuba istihar Diri Sendiri Meninggal Dunia...
Berani ke si Pembawa Cerita??




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 comments:

  1. hmm, zaman sekarang macam2.. orang still bernafas, ade pulak cakap dah mati..

    ReplyDelete
  2. Ingat betul2 tadi.. Itulah manusia. Hee

    ReplyDelete
  3. dengar nye sihat walafiat..tp org kata da meninggal...lau ida jadi mangsa sedih...huhhuu

    ReplyDelete
  4. Salute betul kat Malique ni..Rasanya selain daripada arwah Loloq, dia la antara anak seni yang mampu perkayakan bahasa di dalam lirik..

    ReplyDelete
  5. amboi tajuk entri, macam majalah mangga.. :P

    ReplyDelete
  6. mcm2kan sekarang ni...agak xde keje kot...

    ReplyDelete
  7. Yup @eimah siti, kalau mulut tempayan senang je nak tutup kan.... =D

    ReplyDelete
  8. Mau tak sedih @dhiashahida..
    kalau AJ pun sedih...

    ReplyDelete
  9. Yup @Encik H bahasa yang penuh dengan makna tersirat... =D

    ReplyDelete
  10. Kira luluslah nak jadi wartawan hiburan ni @Al Kisah kan...
    hehhehehehe...

    ReplyDelete
  11. Tulah @Cik Nur....
    Takde keje, cari keje tak berfaedah....

    ReplyDelete