Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 20 August 2012

Salam Aidilfitri 1433H



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Entri melekat sehingga Aidilfitri =D

"Tiba sudah lebaran dinanti,
Sesuci lebaran kini dirai,
Blog dikarang pengganti diri,
Tangan dihulur mohon dimaafi...."

Dengan ingatan tulus ikhlas,
http://ayuejean.blogspot.com




Di kesempatan ini, AJ nak menyusun sepuluh jari memohon maaf seandainya ada kata-kata AJ yang mengguris perasaan....
Andai ada ayat-ayat yang kurang sensitif, andai ada gurauan yang berlebihan dan sebagainya selama AJ berblogging ni.......
Mana yang terguris rasa, terasa hati, terdera jiwa tu AJ dengan rendah hati memohon sejuta kemaafan.....
Semoga Syawal kali ini memberikan lembaran baru kepada diri masing-masing........

Mana yang nak balik ke kampung, berhati-hati di jalanraya....
Ingatlah insan-insan yang menunggu kepulangan kalian........
Mana yang tak dapat cuti di Hari Lebaran ni, jangan bersedih, jangan berduka okay......
Dan.... Kalau makan tu, ingat sikit orang belakang tau.........
Jaga pemakanan okay... =D

P/s : Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

18 comments:

  1. bersama kita bermaafan di aidil fitri..

    ReplyDelete
  2. selamat haru raya..kejap je lgi bbrp hari nak raya da..:)

    ReplyDelete
  3. salam lebaran kak ayu:) mhon maaf andai tergurau kasar,,hikhik :)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya korang.......
    Samalah...
    AJ pun minta maaf...
    Kadang gurau kasar tu ke...
    Kira kosong2 ek korang...
    =D

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya jugak cik siti ucapkan,....pohon maaf kalau ada salah n silap slama mnjadi blogger ni...huhu

    ReplyDelete
  6. baby jugak.. salam aidilfitri utk kak AJ & semua.. maaf ye ada salah silap selama ni

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya..klu ada tersalah cakap ke..hgehehhe

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    Maaf Zahir & Batin.

    ReplyDelete
  9. Salam Aidilfitri @eimah siti.....
    Samalah kita ye... =D

    ReplyDelete
  10. Salam Aidilfitri @babycomel.......
    Kak AJ pun sama okay.... =D

    ReplyDelete
  11. Salam Aidilfitri @man...
    Okay.... =D

    ReplyDelete
  12. Salam Aidilfitri @man....
    Maaf zahir batin.. =D

    ReplyDelete