Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 8 August 2012

Rasa Macam Nak PULUN Semua...



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Beberapa hari ni AJ dah rasa hilang semangat...
Bukan hilang semangat nak raya..
Tapi hilang semangat nak keje....
Sebabnya semangat nak raya tu dah berada di tahap yang tinggi melangit...
Mungkin sebab tu Malaysia ada dalam senarai antara Negara Malas...
Salah sorang yang jadi punca tu AJ la kot...
Hhahhahahhaa.. =P
Okay dah merepek jauh.....
AJ rasa macam nak pulun je semua cuti yang ada....
Masih berbaki berbelas-belas hari lagi......
Tapi terfikir pulak, kalau ambik cuti sebelum raya pun nak buat apa??
Bukannya best pun nak duduk rumah.....
So nak taknak, ikhlas tak ikhlas AJ keje je la....
Hahhahhha... =D
Korang pun mesti dah rasa macam tu kan??
Nak-nak bila jeling kalendar, tinggal lebih kurang 10 HARI je lagi nak raya....


P/s : Sempat lagi tak nak pos Kad Raya ek????



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

22 comments:

  1. jgn layan sgt mood raya tu... 10 mlm terakhir ni byk faedahnya kalau beramal... saya ni cuba tanak jeling2 kalender...hheee

    ReplyDelete
  2. Tu la...
    Dah keje kene selalu belek kalendar, tu yang terpandang raya tu @msredcheesecake..
    Heheheheh..

    ReplyDelete
  3. hehehe... igt nk pulun makanan masa berbuka nanti..hehhe.. pulun cuti rupanya...

    kalo cite bab Malaysia termasuk negara malas, bleh baca entry deknie ni...

    http://www.dekniemyeyes.blogspot.com/2012/08/malaysia-top-10-worlds-laziest-country.html

    ReplyDelete
  4. sempat..

    Jemput join GA ini..Akan tamat sekiranya sudah cukup 150 peserta..Hadiah semua barangan pos..Serious tak rugi join.. (:
    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/exclusive-ramadhan-giveaway-by-kiera.html

    ReplyDelete
  5. alkisah tinggal lagi 3 hari nak kerja.. lalalala

    ReplyDelete
  6. semangat nk raya ni.. x sabar nk pkai baju raya...pastu nk mntak duit raya ngn AJ

    ReplyDelete
  7. tak sabar nk raye..hehe..
    p/s:anta pos laju smpat :Phehe

    ReplyDelete
  8. Masa berbuka wajib pulun @DekNie..
    Hehhehehe..

    ReplyDelete
  9. WAHHHHHHHH @Al Kisah cuti lama la ni???
    Jeles AJ tau..

    ReplyDelete
  10. Masalah beli kad nya pun belum @Sally Yatiey..
    hehheheh..

    ReplyDelete
  11. Eeh?? AJ kena bagi duit raya ke??
    Bukan @5zol yang nak bagi kat AJ??
    Hehheheheh...

    ReplyDelete
  12. Tak terasa nak keje dah @aisya...
    Hehehhehe... rasa nak raya je..

    ReplyDelete