Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 30 August 2012

Malu Ke Macam Tu??



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Kalau siapa yang ada sempat terbaca entri AJ sebelum ni mesti tahu kisahnya....
Entri yang berkenaan telah AJ draftkan atas sebab-sebab tertentu.....
Tak faham betullah AJ.....
Malu tu sekadar cakap je ke apa??
Kalau betul malu, mesti takkan ada orang yang buat perkara yang tak mendatangkan faedah kan?
Kalau betul malu, kenapa tunjuk, tayang atau buat????
Maaflah, AJ bukan sesenang tu je nak percaya......
Tapi AJ kesiankan orang-orang sekeliling "dia" tu...
Tak kesian ke kat anak, bini semua tu???
Janganlah berselindung di sebalik wajah atau imej yang sejuk mata memandang kalau hakikatnya hanya tuhan je yang tau.....
AJ bukan nak memalukan dan mengaibkan... Tidak sama sekali...
Tapi biarlah ini menjadi pengajaran kepada diri dan orang lain.....
AJ sedar sebagai manusia memang kita tak lepas dari melakukan kekhilafan....
Tapi perkara macam ni bukan kesilapan yang tidak disengajakan....
Lagipun benda tu boleh fikirlah..... Bukannya tak boleh.....
Antara logik dan tidak je....
Mungkin sebelum ni orang yang "TER"nampak (kononnya) mendiamkan diri.......
Then kena pulak kat AJ.... Rasanya tu tindakan AJ yang paling wajar........
AJ harap betullah dah sedar khilaf sendiri tu.......
Tentang maaf tu, AJ rasa jangan minta maaf dengan AJ.....
Sebab AJ takde hak......
Minta maaflah dengan Allah s.w.t dan keluarga..... =D
Buang yang keruh, ambil yang jernih.......
AJ harap perkara macam  ni takkan berlaku lagi pada orang lain.......
Nak berhubung dengan kamu??? Jawapannya TIDAK!!!
Tak nak bertembung pun... =D



P/s : Terima Kasih!
Jangan Jadi Musang Berjanggut... =P




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

2 comments: