Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 28 March 2012

Mesti Terliur Punyalah.....


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Korang dah makan tengah hari ke???
AJ?? Alhamdulillah...... =D
Menu AJ hari ni mesti buat korang terliur......
Sedap woooo...
Nak-nak pulak air tangan mak......
Lagilah sedap kan??
Memang dah jadi rutin, setiap kali nak pegi keje mesti mak bekalkan nasi untuk AJ....
(Opsssssss... Mesti korang cop AJ anak manja kan?? Adalah sikit.... )

Okaylah berbalik pada menu tadi.....
Hari ni mak bekalkan saya 2 slice ikan pari kukus cicah kuah asam.....
Terliur tak??? Hehehheheheh... =)
(Maaf kalau ada ibu mengandung yang tengok ni..)
Kalau korang nak tau, inilah satu-satunya ikan yang AJ makan....
Ye memang pelik sebab AJ memang seorang budak yang tak makan ikan sejak azali......
Tapi dengan ikan pari, AJ kalah......

Gambar hiasan

Apa macam???? Rasa lapar tak??
Air tangan mak ni lah the best.....
Alhamdulillah AJ masih berpeluang merasai masakan air tangan mak......

P/s : Terima kasih Mak.. =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. @::Miss Hearty:: kuah asam tu yg slalu wat tliur kan??

    ReplyDelete
  2. air asam yg buat tliur nih..!
    walaupun dah knyang....ttp terliur tgk air asam tu... :)

    ReplyDelete
  3. @Cik Nur heheheheh.... slalu tgk blog cik nur je yg buat tliur...... hari ni sini plak nye turn.. hhhehehe....

    ReplyDelete
  4. ni rasa nak g tanjung lumpur...hehheheheh

    ReplyDelete
  5. @man hehhehehe...... syok wooooo....

    ReplyDelete