Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 30 March 2012

Jom Buat Tarian Tiang Ramai-Ramai.....


ASSALAMULAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Korang jom kite ramai-ramai buat tarian tiang...
Bukan susah pun....
Pusing-pusing tiang, lepas tu pakailah seksa-seksi sikit....
Kalau kena denda pun RM 25 je.....
Katakan satu sesi tarian tiang tu korang dapat RM 250...
Setakat kena denda RM 25 tu.....
Apalah sangatkan....
Balance tu boleh buat shopping-shopping sakan lagi...

Aduhaiiiiii lah....
Kalau ye pun nak denda pun, bagilah denda yang buat sang pesalah tu takut nak ulangi kesalahannya...
Ni tak...
RM 25 JE????
Kalau AJ kena denda macam tu pun, AJ senyum je........
Lepas tu esok lusa buat lagi.......
Sebabnya, denda pun tak sampai separuh jumlah pendapatan untuk sekali menari... =D


P/s : Ye kat dunia RM 25 je kan....
Balasan lain sanggup ke nak hadap???




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

10 comments:

  1. @Cik Adieb kalau ade yg sanggup tu, mungkin org tu ade mslh la tu..... =D

    ReplyDelete
  2. tak membuat org serik or takut nak buat.. setakat rm25.. celah gigi je kan..

    ReplyDelete
  3. @anim tu la anim.... aku bc paper smlm plak yg rs x puas ati... klu cmtu mne org tu nk serik....

    ReplyDelete
  4. bayar banyak tu je? memang tak heran r insan2 yang ske wat tarian camtu.. siap die bayar 4x siap2 agaknye.. hmm

    ReplyDelete
  5. xsanggup nak mnari..huhu.
    tapi bab denda tu mmg wajib di naikkan lagi...25 murah sangat...!

    ReplyDelete
  6. @kay_are siap bleh byr utk next denda lg kn......

    ReplyDelete
  7. @Cik Nur hukuman tu biarlah setimpal sikit.... supaya lps ni org x ulang dh.... ni nk buat lg sejuta kali pn x heran kn......

    ReplyDelete
  8. hahahahaha.. ada jugak entry 25 hengget yer... setakat 25 hengget.. hahahahaa.. Makan sate hj samuri pun lebih 25 hengget mak jemah oi.. hahaha

    ReplyDelete
  9. @adam narzuan wajib ade..... berita sensasi, hiburan tkini katakan.... hehehheheh...... tau x pe... 25 hengget klu bli goreng pisang pn bleh ajak 1 taman... hehehehe...

    ReplyDelete