Blogger templates

Isnin, 7 November 2011

Salam Aidiladha...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Salam Aidiladha korang. Pada yang balik ke kampung halaman tu, berhati-hati di jalanraya Mana yang beraya kat KL tu, samalah kita. Hehhehehhehhe.

Macam biasa, hari-hari raya ni, KL lengang lah. Al-maklum, warga kota semua dah berpusu-pusu pulang ke kampung halaman. Yelah, orang ada kampung. Kita ni takde kampung. Hahhahhahhaha. Touchinglah pulaksszzz!

Hmmmm. Aidiladha tahun ni, AJ tak dapat nak raya sebab demam melanda kembali. Beraya lagi kat PPUM. Kesian batul! Tapi takpelah, dugaan dihari raya nama dia. Hehhehhehe.


Apapun, Selamat Hari Raya Aidiladha. Berhati-hati walau dimana sahaja kita berada okay.

P/ s : Siapa buat ibadah korban???