Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 7 January 2019

Surya Chlorophyll Campuran Minuman Botani Laici/Peach untuk Seisi Keluarga

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Kalau sebut pasal chlorophyll ataupun bahasa Melayunya klorofil, apa yang korang bayangkan? Mesti sesuatu yang hijau ataupun sayur-sayuran kan? AJ ni memang penggemar sayur, jadinya minuman chlorophyll ni memang AJ sukalah. Tapi kalau korang yang tak suka sayur pun, AJ sarankan korang cuba sendiri Surya Chlorophyll campuran minuman botani yang sesuai untuk seisi keluarga.


Jangan salah faham tau, Surya Chlorophyll bukanlah pengganti sayur tapi khasiat yang dibekalkan oleh campuran minuman botani ni sama dengan nutrien yang terdapat dalam sayur-sayuran. Kalau sapa ada anak-anak yang tak suka sangat makan sayur bolehlah cuba. Lepas tu sikit-sikit korang bagi anak cuba sayuran sebenar jugak. Didatangkan dalam 2 jenis perisa iaitu peach dan yang AJ cuba ni laici.



Kandungan utama Surya Chlorophyll


Diekstrakkan dari daun Mulberi yang bebas dari serangan serangga dan racun perosak. Daun Mulberi ni banyak sebenarnya khasiat dan boleh dijadikan sumber ubat-ubatan bagi membersihkan dalaman kita, sebagai ubat batuk, demam dan sebagainya.



Bagi orang perempuan pulak, ekstrak daun mulberi ni sangat bagus dalam kecantikan. Sapa yang tak nak dan suka cantik kan? Alkali semulajadi dan pigmen yang terkandung didalamnya boleh membantu menjadikan kulit kita lebih cerah, berseri dan mampu mengurangkan jerawat.

Selain itu, bahan lain yang terdapat dalam Surya Chlorophyll adalah Air, Laici/Peach, Epal, Klorofil serta bahan pengawet yang dibenarkan.

Khasiat Surya Chlorophyll



  • Kandungan antioksidan yang tinggi yang membantu meneutralkan toksin dalam darah
  • Meningkatkan hemogoblin dan sel darah merah
  • Memperbaiki masalah sistem penghadaman dan mengawal berat badan
  • Mempercepatkan proses penyembuhan luka
  • Membantu melawan kanser dan baik untuk detox hati
  • Membantu mengatasi masalah mulut dan badan berbau
  • Menjadikan kulit lebih cantik, bebas jerawat dan tidak kusam
  • Salah satu superfood yang kaya dengan mineral dan multivitamin



Cara pengambilan Surya Chlorophyll :

  • Campurkan 25ml Surya Chlorophyll Laici/Peach kedalam 125ml air suam
  • Kacau sebati dan sedia untuk diminum

Tak jelas camne? Rujuk video AJ ni :



Rasa dan testimoni AJ sendiri?

Sedap! rasa dia just nice je, tak manis dan tak tawar. Kalau siapa yang tak suka sayur tu jangan risaulah, dia takdelah rasa sayur hijau semata. Dia macam korang minum jus laici la. Kalau tak caya cuba korang tengok testimoni orang lain, ramai yang kata macam AJ cite ni tau! Lepas tu kan, bila dah amalkan mudah je nak lawas. Hihihiihihi. Aj ni kalau nak tau memang ada masalah penghadaman. So dengan Surya Chlorophyll, dah takde lagi masalah ni. Terima kasih kepada yang kenalkan AJ dengan produk best ni.


Kat mana nak dapatkan?

Korang yang nak dapatkan Surya Chlorophyll Campuran Minuman Botani ni boleh ke cawangan Watsons yang berhampiran. Tapi kene cepat tau sebab produk ni laris gila. AJ pun kene pegi beberapa buah Watsons masa nak beli ni. Kalau nak senang, cari je secara online. Tup-tup sampai depan rumah.

Untuk maklumat lanjut :

Facebook : http://www.facebook.com/Surya.Malaysia
Instagram : http://www.instagram.com/Surya.Malaysia


P/s: Barang baik kenalah kongsi!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment