Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 2 November 2016

Deeja Cosmetic, Produk 5 Dalam 1 Untuk Kulit Cantik Menawan




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Kulit yang cantik menawan pasti menjadi idaman setiap wanita mahupun lelaki kan?
Siapa yang tak nak kulit wajah yang sempurna dan bebas cela....
Sejak 3 minggu yang lepas AJ dah mula menggunakan produk Deeja Cosmetic...
Kalau korang nak tau produk Deeja Cosmetic ni merupakan produk tempatan...
Ianya mendapat kelulusan dari KKM...
Jadi tak perlu nak ragu dan was-was untuk menggunakannya....
Deeja Cosmetic dirumus khas daripada bahan semulajadi dan herba-herba terpilih yang sesuai dengan semua jenis kulit....
Tak kira apa sahaja kondisi kulit muka korang, Deeja Cosmetic boleh membantu.... =D
Yang paling best ialah ianya 100% daripada bahan yang halal dan boleh dibawa solat...



Setiap 1 set Deeja Cosmetic mengandungi 5 produk iaitu sabun pencuci muka, toner nano, krim sing, krim malam dan krim nano...
Setiap 1 ada fungsinya yang tersendiri....


Sabun Pencuci Muka
Mengandungi bahan aktif seperti lobak, susu dan air mawar..
Berfungsi untuk melindungi kulit dari sinaran matahari, menghalang jerawat, menjadikan kulit leih cerah, menyeimbangkan PH kulit dan melembabkan, mengatasi kulit kering serta memberikan kesegaran berpanjangan....


Krim Siang (SPF 50)
Mengandungi bahan aktif seperti biji almond, biji tomato dan aloe vera..
Berfungsi untuk mencegah kerosakan kulit akibat sinar UV, membantu mengurangkan masalah kulit kusam, kering dan bersisik, mengawal minyak berlebihan, membantu mengecilkan pori-pori wajah dan melembabkan kulit...


Krim Malam
Mengandungi bahan aktif seperti AHA, Vitamin E, Retinoid Asid dan gliserin..
Berfungsi untuk meningkatkan kandungan kolagen pada kulit, menghaluskan tekstur kulit, menjadikan wajah lebih elastik, mengurangkan garis halus dan penuaan, meratakan warna kulit dan melembabkan...


Krim Nano
Mengandungi bahan aktif seperti kunyit dan minyak jojoba..
Berfungsi untuk menghilangkan jeragat dan pigmentasi, menanggalkan sel kulit mati, memudarkan parut jerawat, menaikkan seri wajah, mencegah pertumbuhan bakteria dan menyembuhkan jangkitan kulit dan menyeimbagkan PH yang normal...



Toner Nano
Mengandungi bahan aktif seperti air mawar dan aloe vera...
Berfungsi untuk mengurangkan leam di bawah mata, anti penuaan, mengekalkan kesegaran kulit, mengatasi masalah kulit kering, emncerahkan kulit yang kusam, mengekalkan kadar kelembapan kulit dan juga mengecilkan liang pori...

Cara menggunakan produk Deeja Cosmetic

Siang
1. Bersihkan muka dengan sabun pencuci muka.
2. Ratakan atau pupukkan toner nano secara lembut pada kulit wajah.
3. Oleskan krim siang secara nipis dan gosok perlahan.

Malam
Ulang langkah 1 dan 2 seperti di atas.
3. Oleskan nipis krim malam dan gosok perlahan
4. Oleskan nipis krim nano dan gosok perlahan 

Perhatian : Jika korang mempunyai kulit muka yang sensitif dan berjerawat, gunakan sabun pencuci muka, toner nano dan krim siang sahaja selama seminggu.
masuk minggu kedua baru pakai krim malam dan krim nano secara berselang hari ataupun berselang 2-3 hari bergantung kepada keadaan kulit.

Kesemua produk ni sangat mudah untuk digunakan dan juga mudah dibawa kemana-mana kerana sizenya yang comel...

Kesan Pengunaan Deeja Cosmetic

Masa mula-mula AJ gunakan produk ni, AJ dapat rasa kulit jadi lebih lembut dari awal lagi...
Bau setiap 1 produk ni juga wangi je...
Selepas 2-3 hari, jerawat-jerawat halus mulai keluar dan kulit AJ sedikit menggelupas terutama dibahagian pipi....
Mula-mula AJ cuak jugak, takut produk ni tak sesuai dengan kulit...
Tapi bila AJ tanya memang ada certain people yang kulit dia akan bereaksi terhadap produk...
Lepas 2-3 hari, kulit akan kembali normal dan lebih cerah!


Lepas tu pulak AJ rasa kulit sedikit pedih, terutama pada bahagian yang banyak liang pori....
AJ ni rajin mekap tapi culas nak bersihkan kadang tu, so liang pori memang tersumbat menjadikan kulit AJ naik banyak bintik-bintik putih halus terutama di bahagian pipi, hidung dan dahi..
Kat kawasan tu memang terasa pedih bila cuci muka dan pakai toner tau...
Tapi kesan pedih ni juga sementara... Lepas muka korang dah dibersihkan, pedih tu pun hilang...

Kat bawah ni gambar sebelum dan selepas AJ menggunakan produk Deeja Cosmetic

Sebelum : Kulit kusam dan tak sekata

Selepas seminggu : Kulit lebih sekata dan sedikit cerah
Selepas hampir 3 minggu : AJ mekap paling minimal je ni..

Nampak tak perbezaan dari struktur dan warna kulit?
Alhamdulillah... Ramai kawan-kawan yang tegur muka AJ nampak lain... Makin cerah dag glowing....
Semalam pun kawan lelaki kat ofis tegur, mekap lain ek sekarang.... Walhal hari-hari sama je mekapnya.... Hehehehehe....

Pada AJ produk ni memang bagus.
Bayangkan la AJ yang kategori tak berdisiplin ni boleh konsisten guna produk ni tau... =D
Tapi kan... 1 je la...
AJ harap lepas ni Deeja Cosmetic akan keluarkan sabun pencuci muka jenis cecair..
Lagi senang nak bawak berjalan.... AJ kan selalu travel, nak bawak sabun takut terpenyek dalam beg... =D

So kalau ada antara korang yang nak cuba sendiri produk Deeja Cosmetic, korang boleh tengok info kat bawah ni....
Serius rugi kalau korang tak cuba....
Produk yang bagus dan selamat srta berpatutan dari segi harga... =D

Hubungi :
+60196945940

FB :

IG : 

Harga pasaran :
RM85 (SM)
RM90 (SS)

Antara testimoni lain bagi produk Deeja Cosmetic :


Cantik kan?
Nak cerah berseri dalam masa seawal 5 hari dapatkan Deeja Cosmetic, Produk 5 Dalam 1 Untuk Kulit Cantik Menawan!

P/s : Alhamdulillah makin halus kulit muka AJ...
Nak mekap pun senang...


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. Wah nampak berbeza laa kulit AJ, makin berseri seri

    ReplyDelete
  2. aah ah kalau sabun muka bentuk cecair pun ok...

    ReplyDelete
  3. akak suka guna sabun dan krim muka dia, cepat meresap dan tidak berminyak. Wangi pulak tu!

    ReplyDelete
  4. Kak nina pun guna Deeja cosmetic. Paling suka sabun muka & krim siang dia. Terbaik!

    ReplyDelete
  5. Wahh guna deeja cosmetic makin berseri2 wajah AJ..

    ReplyDelete
  6. Serius berkesan.. Muka berminyak pun tak..

    ReplyDelete