Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 6 October 2016

Hindari Keguguran Rambut Dengan Syampu Tyzara


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

*Siapa nak diskaun baca entri ni sampai habis*

Setiap orang pasti ada masalah keguguran rambut kan?
Cuma antara normal dan abnormal je la....
Macam AJ pulak, keguguran rambut bukan perkara asing... Lebih lagi dengan tabiat suka mewarna rambut AJ ni...
Kejap rambut biru, kejap hijau, kejap pink lebih memburukkan keadaan....
Rasanya dalam tahun ni je dah 4-5 kali AJ bertukar warna rambut....

"Hindari Keguguran Rambut Dengan Syampu Tyzara"


Siapa yang tak risau bila kadar keguguran rambut tu lebih pada biasa....
AJ lagilah risau, nak pulak AJ ni memang free hair...
Kadang kat baju yang AJ pakai pun melekat rambut-rambut gugur....


Tapi baru-baru ni AJ diperkenalkan dengan Syampu Tyzara..
Satu produk tempatan yang direka khusus untuk mereka yang mengalami masalah keguguran rambut macam AJ ni...
Mulanya AJ macam kurang yakin dengan produk ni, yelah sebelum ni dah banyak produk yang AJ cuba tapi semua nampaknya macam tak berkesan....
Tapi betullah kata orang, belum cuba belum tau.... Dah cuba sendiri baru tau macam mana kan....

Tapi bila sekali AJ dah cuba, AJ tak boleh ragui keberkesanannya terhadap rambut AJ....
Kalau sebelum ni, sekali tarik je banyak rambut yang lekat kat tangan dan sikat...
Sebab tu AJ tak suka sikat rambut...
Kalau kat lantai tu memang bersepah rambut...
Tapi sekarang rambut yang gugur semakin hari semakin berkurangan...

Sebelum menggunakan Syampu Tyzara... Ini baru sikit...

Cara penggunaan Syampu Tyzara :

Sebenarnya ada 2 cara yang boleh AJ saran menggunakan syampu Tyzara ni...
Cecair berwarna biru muda dan berbau wangi macam mint sikit memang best sangat..


Cara 1 :
Kalau korang ada masalah keguguran rambut yang teruk korang boleh amik sedikit syampu Tyzara dan urut pada akar rambut dan kulit kepala sebelum tidur.
Buat macam serum la kiranya... Ianya berfungsi untuk menguatkan lagi akar rambut kita...
Esok pagi bangun tidur baru cuci rambut seperti biasa...


Cara 2 :
Ambil sedikit syampu Tyzara dan ratakan pada rambut dan kulit kepala...
Urut kulit kepala secara lembut dan biarkan meresap selama 5-10 minit sebelum dibilas...
Time ni memang korang rasa kepala sejuk je....

Selain untuk menghindari masalah keguguran rambut kan, syampu Tyzara boleh membantu korang yang mengalami masalah kelemumur, kulit kepala berminyak, kering dan gatal-gatal yang biasanya terjadi kepada mereka yang aktif dengan aktiviti luar (salah 1 masalah AJ jugak), menyegarkan dan menyejukkan kulit kepala...

Sekarang ni AJ pun dah tak risau lagi pasal masalah rambut gugur dan kegatalan kulit kepala...
Lepas ni bolehlah lagi kerap buat aktiviti luar dan warnakan rambut! =P

Okay kalau korang berminat nak dapatkan produk Syampu Tyzara korang boleh hubungi :

Website : www.tyzara.com

Maklumat lanjut mengenai Syampu Tyzara : goo.gl/VyEOXs

Harga : 
RM89.90 (Semenanjung)
RM99.90 (Sabah/Sarawak)


Ehhh.. Tunggu dulu, belum habis lagi...
Tadi AJ dah janji nak bagi diskaun kan?

Kalau nak beli Syampu Tyzara dengan harga diskaun tu, korang boleh Whatsapp Kod Promo "AYUE" ke 0192944799
Ingat tau AYUE bukan Senah, Peah ke Joyah tau...

Nak tengok lagi sejauh mana keberkesanan Syampu Tyzara???
Klik testimoni!

Kat sini AJ nak ucap terima kasih Tyzara kerana membantu AJ menyelamatkan mahkota kesayangan AJ ni...
Dan juga terima kasih kepada rakan yang mempelkenalkan AJ dengan Tyzara...
Nampak gayanya panjang jodoh AJ dengan Tyzara nanti ni... =D

P/s : Seronok pulak bila hari-hari cuci rambut bila kepala rasa sejuk segar ni...


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

2 comments:

  1. first time dengar nama syampo ni. bnyk juga rambut kak yue gugur yek

    ReplyDelete
  2. Macam best je syampoo mint2 ni.. Dah la rambut iolsss banyak gugur!

    ReplyDelete