Blogger templates

Click to Follow...

Sunday, 16 October 2016

Berdetox di TheLife Co Phuket


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Pengalaman berdetox di TheLife Co Phuket memang takkan AJ lupa....
Sebelum ni detox semua AJ tak penah amik kisah...
Pada AJ, badan ni tak perlukan proses detox.....
Detox untuk mereka yang nak kurus sahaja....
Tapi AJ silap! Badan yang kurus tidak bermakna tak memerlukan detox!

Sebelum ni, AJ makan memang tak jaga langsung, AJ makan apa yang AJ nak makan....
Pada AJ aktiviti luar dan sukan yang AJ buat tu cukup untuk bakar lemak segala....
Lagipun AJ dah set dalam kepala, "aku memang susah nak naik, makan la apa pun dan banyak mana pun tapi body, berat tetap maintain..."

Sebenarnya apa yang kita makan tu akan jadi toksin....
Dan toksin tu sebenarnya punca utama penyakit yang  lebih serius...
Ye selama 30 tahun AJ tak penah sedar akan bahayanya toksin!
Tapi selama 4 hari 3 malam di TheLife Co Phuket, banyak yang AJ belajar...
Dan AJ rasa AJ perlu sebarkan kebaikan ni kepada kawan-kawan AJ kat luar sana.....

Detox ada 3 jenis iaitu : 

 Master Detox
Detox yang paling cepat dan efektif 


Green Juice Detox
Detox alkali untuk proses pengurangan berat badan yang cepat

 Green Salad Detox
Detox untuk mereka yang ingin mengurangkan berat badan berlebihan dengan salad dan jus hijau yang menyihatkan

Selain detox kami juga didedahkan dengan program pemakanan sihat untuk anti-penuaan, kalori rendah dan ketogenik...
Nanti AJ akan terangkan 1 per 1 mengenai program-program kat atas dalam 1 lagi entri...

Sepanjang kat sana, memang makan dan minum terkawal..
Detox ni taklah susah kalau kita tau cara dan yang penting disiplin....
Kalau AJ kat sini susah nak disiplin...
Makanan yang dihidangkan kat sana memang 100% organik dan menyihatkan...
Langsung tiada bahan perasa tambahan....

Jom tengok apa yang kami makan dan minum sepanjang di TheLife Co Phuket

Green Salad

Green Salad

Green Juice

Saf-Raw

Saf-Raw Lunch

Saf-Raw Snack

Cayenne Lemonade

Chia Seed Pudding

Vegan Sushi

Persoalanya... Lapar? Susah?
Langsung TIDAK!

P/s : Seronoknya detox!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

2 comments: