Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 12 November 2015

Inteemor Rahsia Cantik Luar dan Cantik Dalam!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Psssttttt... Korang! Nak tau 1 rahsia tak?
Meh rapat sikit AJ nak bagitau produk terbaru dari Ephyra yang khusus untuk wanita.....
Produk ini sememangnya diciptakan untuk semua golongan wanita tak kira yang sudah berkahwin, anak dara, wanita berpantang mahupun ibu yang sedang menyusukan anak....
Nak tau produknya? Inteemor rahsia cantik luar dan cantik dalam yang AJ amalkan!


Sekarang dah tak rahsia lagi kan?

Inteemor mempunyai pelbagai khasiat dan kelebihan antaranya :



Antara kandungan utama dalam produk Inteemor :



Cara pengambilan Inteemor :

Wanita berusia 18-29 tahun (AJ la tu =D)
1 sudu besar 2 kali sehari di waktu pagi dan malam
(Boleh diambil sebelum atau selepas makan)

Wanita berusia 30 tahun keatas
2 sudu besar 2 kali sehari di waktu pagi dan malam
(Boleh diambil sebelum atau selepas makan)

*Untuk kesan yang lebih efektif, amalkan pengambilan Inteemor sebagai minuman tambahan
*Simpan dalam peti sejuk selepas dibuka
*Gunakan sudu plastik kerana Inteemor mengandungi madu, sudu besi dikhuatiri akan mengurangkan khasiatnya

Perubahan AJ selepas mengamalkan Inteemor :

Sejak AJ mengamalkan pengambilan Inteemor, AJ rasa sendiri perubahan pada diri AJ....
Terus terang AJ cakap yang AJ nak cuba Inteemor ni untuk atasi masalah keputihan....
Boleh dikatakan keputihan AJ  ni agak teruk....
Kadang AJ sendiri tak selesa dan rasa kurang berkeyakinan bila keputihan melanda.....
AJ malu sebenarnya... Yelah keputihan ni kan ada bau yang agak kurang menyenangkan, kalau siapa ada masalah yang sama macam AJ sure tau dan faham maksud AJ.....
AJ risau sangat kalau pegi apa-apa majlis orang sekeliling terbau walhal tidak....
Even pakai pantyliner pun, tetap rasa tak selesa.... =(

Tapi sejak AJ mula amik Inteemor, masalah keputihan yang AJ alami mula beransur hilang....
Kesan dia AJ boleh nampak seawal 3 hari....
Sekarang  ni kalau tak pakai pantyliner pun AJ dah tak risau....
Keputihan?? Alhamdulillah dah takde... Tahap keyakinan pun dah naik balik....
Selain tu, selepas pengambilan Inteemor AJ dapat rasa yang badan AJ rasa lebih bertenaga dan lebih cergas... Bayangkan AJ boleh pegi outdoor back to back tanpa ada masalah.... =D
Sakit-sakit badan pun dah mula berkurangan.... Kalau tak abis aktiviti je confirm sakit badan!
Semasa beraktiviti pun badan rasa ringan je.....

Alhamdulillah, akhirnya AJ jumpa produk yang sesuai untuk atasi masalah dalaman AJ ni...
Terima kasih Ephyra! Ini baru betul cantik luar dan cantik dalam kan....
Sekarang ni Inteemor memang peneman sejati...
Kemana je AJ bawak tau.... =D



Untuk info lebih lanjut mengenai Inteemor dan produk dari Ephyra layari :

Facebook : Oceanlife2u
Instagram : @ephyra2u
Hotline :  +60193999238

Harga pasaran : RM49/250ml

P/s : Makin Manis dan Makin Mantap ni!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

8 comments:

  1. best kan inteemor ni.. pasni nak repeat order, ley watsup dkna tau hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best sangat dkna....
      Okay sure! No problem...

      Delete
  2. patutla cergas org nya.. bertenaga dgn Inteemor ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup Ty...
      Kurang rase penat dengan Inteemor...

      Delete
  3. Rahsia kecomelan Ayu telah terbongkar... #inteemor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak...
      Mane ade la.. hehehhehe...
      Dah bukan rahsia dah ni... =D

      Delete
  4. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok kan kak Nina bile amalkan inteemor...
      Badan pun rasa ringan je...

      Delete