Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 11 September 2015

Fakta Ke Auta?


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Semalam nampak fakta ni kat FB, so AJ nak share dengan korang....
AJ kan anak bongsu....
Yang tergolong dalam kategori si bongsu ni, AJ nak tanya korang..
Ini FAKTA ke AUTA????
Hehehehheheh....


Fakta AJ
 
1. Anak manja - Ye kot.... Tapi takdelah manja sangat... (Ececececehhh!) 
2. Degil - Memang ye sangat!
3. Tak pandai pujuk - Sikit-sikit tu bolehlahhhhh...
4. Cinta - Errrr.... Hahhahah.. Nampak???
5. Hati - #Garang (kawan AJ cakap AJ garang)
5. Arahan - Hahahhahaha.... Memang tak suka diarah tapi takde lah semua sendiri....
7. Pemaaf / caring - Pemaaf tu cam 50-50 depends pada situasi.... Tang tengah hangin tu, memang ye.....
Datang baran aku... SIAP!
8. Mudah bergaul - Tepat! Hahahhaa.... Tengok orang, tengok situasi...
9. Istimewa - Pandai masak?? Yang ni tak tau lah pulak...
AJ jarang masak... Kalau masak pun aku main campak-campak je jadilah lauk... =D

AJ ni ramai yang cakap jenis semua pun boleh masuk...
Orag cakap tau... Bukan AJ cakap!
Hehehehhehe....
Dan ade yang cakap AJ penasihat dan pendengar yang baik..... Iye ke?? Hmmm...

P/s : Korang anak no berapa?


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. FAKTA! Sebab saya pun anak bongsu. Hahaha okey, jap nak selidik satu2 :P

    1. Anak manja - Memang tak boleh dinafikan.
    2. Degil - Sikit laaa. Masa kecik2, sekarang ni tak sangat kot
    3. Tak pandai pujuk - Haaa ni sangat tepat. Dah la tak pandai pujuk, kuat merajuk pulak. Hahaha
    4. Cinta - No komen. Bukan tak setia, tapi dah tak bercinta >_<
    5. Hati - Garang laa kalau orang buat salah. Tapi lepas garang tu, sayang balik :D
    6. Arahan - Yang ni kurang pasti. 50/50 laaa
    7. Pemaaf/caring - Yaa dua-duanya. Tapi kalau kesabaran dah hilang memang meletoppp
    8. Mudah bergaul - Iniiii fakta paling fakta ! Hahaha memang betul. Selagi orang tak tegur, memang tak laa kita nak tegur dulu (pemalu). Tapi, bila orang tegur dulu, lepastu terus jadi satu kepala :D
    9. Istimewa - Pandai memasak? Emm no komen la. Fakta yang ni buat tersenyum sorang2. Hahah xD Kalau belajar, pandai laa. Tak belajar mana nak pandainya, kan?

    Hihihi pantang kalau nampak fakta anak bongsu / fakta tangan kidal. Sebab memang fakta. Hehe, btw nice blog ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaaha....
      Anak bongsu memang gini kot... =P

      Delete