Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 4 August 2015

Realitinya.......


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Minggu ni 2 orang tag AJ untuk bende yang lebih kurang sama...
Eh yeke??? Hahahahaha...
Okaylah... Lepas ni AJ diet mata ek....
Diet makan tak boleh.... =P



Gambar-gambar kat atas ni yang diorang tag AJ kat FB....

Tapi memang ade betulnya jugak ape yang diorang tag tu...
AJ ni kuat makan, tapi badan macam tu jugak....
Yang naik pun pipi je.... Hahahahaha....

 P/s : I is om nom nomnivor... =P


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

10 comments:

  1. untung org yg makan banyak mana pon x naik berat..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang kata metabolisma tinggi...
      Tapi susah jugak....
      Niat nak derma darah asik terbantut je....
      Sebab berat tak naik2.... Paling tidak pun sampai 43kg je.... Huhuhuhu..

      Delete
  2. untung la hehehehe..meh amek lemak saya meh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhhe...
      Kalau boleh transfer, nak jugak 2-3kg... =P

      Delete
  3. untung...satu dalam seratus ni tau..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...relax relax..normal la ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita normal, diorang je yang nampak abnormal....
      Hahahaha... =P

      Delete
  5. sabar je la AJ ni....awak mmg maintain kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, memang maintain...
      Nak naiknya punyalah susah...

      Delete