Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 28 July 2015

Selfie Raya!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

A Pieces of Eid Mubarak's
#SelfieRaya is a must!
Kannnnn.....

Rasanya semua orang ade masing-masing punya selfie raya....
AJ pun tak terkecuali.... Hehehehehe....
Dah kate "Queen of Selfie"... <---- Istilah ni kawan-kawan AJ la yang gelar....
Tak sah budak sorang ni kalau tak berselfie... 😜

Nah ni dia teaser bagi entri raya AJ....
Memule selfie, lepas tu kemain banyak wefie....
Tapi yang tu next entry raya la ye.....

 Raya pertama...

Raya kedua...

Raya ketiga...

Kenapa sampai raya ketiga je?
Sebab 3 hari tu je la AJ gi beraya pun....
Raya keempat onwards sampailah AJ start keje, duk rumah or lepak dengan kawan-kawan je...
Baju raya pun ade 2 pasang lagi belum pakai....
Errrr.... Actually 2 pasang ++, ade baju yang AJ beli last weekend.... Shopping lepas raya kate kooo.....

Eh! Konon nak bebel sikit je pasal selfie raya....
Penyudahnya melarat pulak celoteh + bebelan AJ ni.....
Ok daaaaa.... 🏃🏃🏃

P/s : Tengah mengarang entri raya...
Hehehehehehe.... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. amboi dia! hahahaha...Sally takde gambar raya pun...ramai org datang rumah...muka penyek je semua :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ni duk merayap raya...
      Mane tak nye...
      Kihkihkih..... Sally bile buat open house?
      Ehhh! =P

      Delete
  2. selamat hari raya ayu
    ayu & comel selfienye tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Kak Ieta.....
      Rindunyaaaa.... Lame gile tak jumpa kan.....
      Alamak! Biase je.... Psstttt : Extra mekap! =P

      Delete