Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 30 January 2015

MH370 | Kemalangan : Semua Mangsa Diisytiharkan Terkorban


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA  

Setelah 10 bulan hilang tanpa khabar berita, semalam MH370 diisytiharkan sebagai satu kemalangan dan semua mangsa yang terlibat diisytiharkan sebagai terkorban...
Sedihnya dengar berita tu...... Macam manalah agaknya perasaan ahli keluarga diorang.....
Kita yang non-related ni pun terasa bila dengar pengumuman tu....
Terkorban tapi takde apa-apa tanda atau jasad dimana-mana.....
Hilang, lenyap macam tu je.....

Doa AJ semoga ahli keluarga MH370 terus tabah dalam menghadapi kenyataan perit ni.....
Hendak dikatakan mati, mayat dan jasadnya tiada....
Hendak dikatakan hidup, tiada juga sebarang petanda....
Semoga akan ade petunjuk yang sahih suatu hari nanti.....


P/s : MH370 takkan luput diingatan...


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

3 comments:

  1. sampai bila2 kita akan ingat #MH370 ni kan ayu....

    ReplyDelete
  2. betul tu AJ. kita yang non-ralated ni pun terasa benda ni. teruskan berdoa semoga ada petunjuk satu hari nanti. amin~~

    ReplyDelete