Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 31 December 2014

Catatan Hari ke 365 | 2014


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

 Pejam celik, pejam celik kita dah berada di hari yang 365, hari terakhir dalam tahun 2014....
Banyak suka dan duka sepanjang 2014 ni...
Macam tahun sebelum-sebelum ni ade cerita gembira, cerita sedih, cerita yang best, cerita yang tak berapa best dan sebagainya.....
Biasalah kan... Lumrah kehidupan.... Tak semua berjalan seperti yang kita harapkan.... =D



Perkara yang baik sepanjang tahun 2014 ni, kita amik jadikan tauladan....
Dan mana yang tak berapa nak baik kita amik jadikan teladan dalam memperbaiki diri untuk tahun seterusnya....

Tahun 2014..... Ape ek yang AJ tak dapat capai???
Rasanya takde ape pun....
Azam tahun ni pun takde rasanya...  Hahahhahahha....
*Ini cerita seriuuussss... =P*

So untuk tahun depan, AJ rase nak set 1 azam....
Or 2, or 3... Tengoklah macam mana... =P
Tapi azam tu takdelah menyusahkan pun.... Yang biase-biase...
Apa azamnya, malam ni AJ fikir...... Hahahhahah...
Tahun 2015 nanti AJ reveal... Haaaa... Gitew... =P

Okaylah.....
Buat semua rakan-rakan yang membaca entri ini..
AJ nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2015...
Semoga tahun mendatang lebih baik dari tahun sebelumnya.... =D

P/s : Hari ni balik pukul 12.30 tengah hari!!!
Yehaaaaaa... I lap u ofis.. =P


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Selamat Tahun Baru 2015 Ayue .. eh awal balik kerja harini..ada BBQ ke??

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segala urusan 2015 anda.

    ReplyDelete