Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 30 October 2014

Alahai..... Salah Tren Lagi??


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA  

Arini memang AJ buat lawak lagi......
Boleh pulak untuk kesekian kalinya, AJ ulang Kejadian Hari Isnin....
Boleh pulak salah tren lagi sekali...
Dah kenapanya Cik AJ oiii???

Nak kate tak penah naik tren tu, tidak.....
Tapi entah ape la yang ade dalam kepala otak AJ ni tak tau lah...
Minggu ni dah 2 kali AJ salah tren....


Al-kisahnya, tadi AJ nak pegi Times Square...
Sepatutnya AJ beli token dan turun kat stesen Hang Tuah...
Tapi tadi AJ confident pegi beli token ke Pudu......
Sampai Pudu, turun tangga gi keluar dari stesen tu rase pelik je.....
Sebab tak nampak jalan ke arah monorail tu....
Lepas tepuk dahi la AJ.... Baru sedar yang AJ dah salah stesen......
Stesen yang patut AJ turun tu depan lagi......
Tak pasal, patah balik dan beli token baru....
Malunyaaaa... Rasenye staff kat stesen tu perasan kot AJ....
Hahahhahahahaha.....

Tu lah... Degil lagi..
Tadi Mr.JR suruh tunggu kat ofis je takmo....
Degil nak pegi jugak Times Square.... Penyudahnya.........
SALAH TREN LAGI!
Nasib bukan salah arah, cuma salah stesen je..... Huhuhuhuh...

AJ pun tak tau kenapa minggu ni AJ macam banyak berangan je.....
Mungkin dah agak lama kot tak naik kenderaan awam....

P/s : Lepas ni takmo naik tren dah...
Merajuk dengan kenderaan awam....
Ehhh????! =P




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. hehe
    biasa je tu, sje nk bersiar siar ..ehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersiar2 sangat ni tau MG...
      Hahahahhaha..

      Delete
  2. Susah jugak naik kenderaan awam nie. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak susah sebenarnya...
      Tapi bile jarang sangat naik, memang potensi salah tren tu tinggi la....
      hehheheheh..

      Delete
  3. Baca sebab nak tau apsal boleh salah naik tren lagi hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahahaha...
      Fahmi, tak taulah kenapanya asik salah tren....

      Delete