Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 9 September 2014

Soalan Wajib!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

AJ seorang yang jarang sangat hadir kenduri kawen.....
Kadang-kadang clash dengan majlis saudara mara, kadang clash dengan event...
Dan selalunya sebab khilaf AJ sendiri....
AJ ni pelupa ya amat.... Dah lepas kenduri baru AJ ingat pasal tu, itupun sebab nampak orang dah upload gambar....
Teruknya perangai seorang AJ ni....... Maaf yeeee.....

Ahad lepas AJ berkesempatan pegi kenduri kawen jiran AJ ni...
Itupun lepas mak ajak... Kalau tak memang hanyut jugaklah cerita dia.....
Dannnnn?..
Bila dah pegi kenduri kawen tu, bertalu-talulah SOALAN WAJIB menghujani diri ini...
"BILA NAK KAWEN???"
Adoiiii.... Macam mana nak jawab ek???
Membunuh jiwa betul soalan tu tau....
Hahahhahahaha.........
Kiri kanan duk tanya, so jawapan selamat Insyaallah 2-3 tahun lagi.....
Memang camtu la planning nye kannnn... =D

Siapa taknak kawen kan kan kan???
Tapi serunya tu belum sampai....
Hehehehhehe.....
Insyallah kalau dah tiba masanya, akan AJ war-warkan....
Yelah, bende baik takkan nak dirahsiakan... Ye dak??? =D

As for me, AJ tiada masalah langsung bila diajukan soalan mengenai kawen ni.... =D
Sikit kecik hati pun tak penah terdetik dalam diri....


Antara insan yang akan bertanya soalan wajib ni setiap kali jumpa....
Rosyam Nor!!!
Takpe, nanti dah nak kawen AJ hantar kad kawen siap letak bedak wangi lagi dalam sampul tu tau....
Pastu dah tanye soalan kawen, sempat pulak dia membahan "rambut tu kene cahaya matahari ke...?"
Cehhhhh.... Jawapan stereotype AJ.... "Taklah, air kat rumah karat..."
Hampeh betul.... Hahahahhahha.... (Padan muke aku!)

Siapa yang baca entri ni tapi belum kawen??
Angkat tangan....
Sebabnya AJ pun nak bagi korang soalan yang sama...
BILA NAK KAWEN?????
Whahahhahahahahahah........ Sampai dah sengal AJ bila berbicara soal kawen ni.... =p


P/s : Nak nyanyi jap...
"Mak, Mak, Si Ikan kaloi...
Aku nak kawen dengan Anak Raja....."
Ehhhh!!!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. wah..bestla AJ..slalu jumpa rosyam noor

    ReplyDelete
  2. Assalam AJ... mmg pun, bila umur dah masuk 20an..dah habis study...pergi mana-mana mmg itulah soalan wajib mak jemah...dulu2 akak pun menjadi mangsa juga...

    memula tanya bila nak kawin
    bila dah kawin, lambat sket ngandung..mula tanya bila nak ada anak
    dah dpt sorg anak..tanya pula bila nak tambah lagi

    and so on.... sabar jelahhhh :-D

    ReplyDelete
  3. Sedara ke ngan hero favourite kite ni? Hikhik! Takpe, enjoy ur single life dulu puas2.. Nanti dah kawen dah takleh nak enjoy2 sangat.. Hikhik! ^_~
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  4. Soalan berangkai memang tak pernah habis
    Bila nak kawin?
    Bila nak dapat anak?
    Bila nak tambah anak?
    Bila nak dapat anak lelaki/perempuan pulak?
    Eh ramainya anak?


    Sabar aje dengan soalan2 tuh.

    ReplyDelete