Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 4 June 2014

My Journey To Braces : Genap Setahun Pakai Braces


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Dah lama AJ tak cakap pasal braces kan....
Arini diam tak diam dah genap setahun AJ pakai Braces....
Cepatnya masa berlalu....

Alhamdulillah dah nampak perubahan ketara dekat gigi AJ walaupun selalu missed appointment dengan dentist...
Hahahahahhahah...... Bulan ni pun tak pegi lagi....
Sepanjang setahun ni, belum penahlah rasa sakit yang teruk gila...
Belum penah bracket tercabut even nafsu makan bak anak dinasour.... =D
Tapi hilang nikmat makan chewing gum je la.... Hehehhehe.....

Perubahan masa hari pertama pakai Braces dan selepas setahun berbraces.....

Hari pertama : 4 Jun 2013

Selepas setahun berbraces : 4 Jun 2014

Insyaallah ade setahun lebih lagi kot untuk braces ni teman AJ.....
Bergantung pada proses pergerakan gigi tu....

P/s : 2 hari lagi...
#AJturn28
#AyueTurn28



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Arghh ! Rindunya gigi besi kita dulu. T__T.

    ReplyDelete
  2. Lamanya...yang lama tu pasti akn cntik kan ayu

    ReplyDelete
  3. Ayu dulu ada classmate pakai braces..pastu cikgu geografi kita org selalu sebut "yati ni nanti dah buka dia punya braces mesti mcm khatijah ibrahim cakap dlm loghat cina " hahaha

    ReplyDelete
  4. wahh...AJ nie makin lama makin meletopss sesuai dengan title yg dipegang..hehehe..Happy Birthday in advance AJ...hehehe :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete