Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 17 May 2014

Selamat Ulangtahun Ke 4 Mr.JR!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Setiap 17 Mei merupakan hari ulangtahun perhubungan AJ dan Mr.JR....
Alhamdulillah..... Tahun ini merupakan tahun keempat kami bersama.....


4 tahun bukan jalan mudah buat kami.....
Bermacam-macam dugaan dan halangan yang kami terima selama 4 tahun ni....
Menangis, ketawa, berduka, bergembira semua ade....
Jatuh, bangun, turun dan naik dalam hubungan ni memang tak asing lagi......
Ditambah pula dengan dugaan silih berganti dari keluarga, kawan-kawan dan orang sekeliling.....
Percintaan dua pegangan dan berbeza budaya ni memang mencabar mental dan fizikal kami...

Dalam 4 tahun ni,
Kadang rase tak mampu bertahan,
Kadang rase dah putus harapan,
Kadang rase sayang,
Kadang rase benci,
Namun ditabahkan perasaan dalam menghadapi dugaan yang datang..

Alhamdulillah, sehingga kini kami masih lagi cuba melengkapi....
Semoga 1 hari nanti akan terbuka hati, semoga 1 hari  nanti berjaya melangkah satu fasa lagi.....
Insyaallah....
Doakan kami okay.....

To Mr.JR,
Thanks for always being there for me through thick and thin...
Thanks for accept me for the who i am...
Thanks for everything....
Beside's my family, u'r one of the best gift that Allah send to me.......
Thank you....

P/s : Happy Anniversary My Love, Jean-Roman Gallyot...



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

7 comments:

  1. semoga di rahmati Allah perhubungan ini..sweet couple

    ReplyDelete
  2. Semoga terus kekal bahagia yer AJ... Happy anniversary yer :))

    ReplyDelete
  3. jangan biar lama2.. cepat cepatkan lah..

    ReplyDelete
  4. SEMOGA PERHUBUNGAN ANDA BERDUA KEKAL HINGGA KE AKHIRNYA..

    ReplyDelete
  5. tahniah AJ!
    bila la nak dpt invi fasa ke 2 tu eh..

    ReplyDelete
  6. mendoakan yg terbaik dlm hubungan kasih korang berdua semoga kekal berterusan dan menjadi ikatan sah secepat mungkin. aamin.

    ReplyDelete