Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 2 April 2014

WW #53 : Lipas Terbang!!!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA



Tersengih AJ bila Mr.JR duk tag kat gambar ni.....
AJ memang lemah kalau dengan menatang bernama lipas ni...
Nak pulak lipas terbang...
Memang lari tak cukup tanah wooo........

P/s : GELI!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

23 comments:

  1. pun benci sgt2...
    lipas musuh dr dulu sampai sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang merayap tu ampun lagi....
      Yang terbang..... Perghhh meremang!
      Hehehehe.... ⊙﹏⊙

      Delete
  2. hihihi..kita okay je dgn lipas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhh....
      AJ menatang lain ok...
      Lipas memang big NO.....
      Heheheh....

      Delete
  3. JANGAN KATA ORANG POMPUAN.. ANG LELAKI PON KADANG2 LARI JUGA.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hilang macho gara-gara lipas kan...
      Hehehehe....

      Delete
  4. lipas akak ok lagi, jangan cicak...itu sangat gelisss ok.... iolss geliss ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJ tak suka kaki lipas tu kak.....
      Geli...

      Delete
  5. lagi menyampah kalau dia terbang pas tu singgah kat muka time kita tgh sedap tido...yewww....bagai terasa sekarang ni kaki dia kat pipi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melompat terus kak....
      Langsung tak boleh tidur lepas tu kan.....
      Hehehehe...

      Delete
  6. Sama lah. Tak suka lipas terbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang terbang memang musuh utama...
      Heheheh...

      Delete
  7. Samalah... .sangat geli dgn lipas, nak2 klu yg sedang terbang tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kak...
      AJ nampak yang terbang, AJ lari dulu.....
      Hahahahaha.... (*^﹏^*)

      Delete
  8. Erkkk.. Yg versi terbang tu ngeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersangatlah ngeri.....
      Kalau hinggap kat kite, mau menjerit histeria wooo......
      Hahahaha... (*^﹏^*)

      Delete
  9. memang pun..dah la busuk..heheh

    ReplyDelete