Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 10 April 2014

Runsing!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
Runsing kepala otak ni bile fikir...
Kalau tak fikir pun, tak boleh jugak....


Pagi ni AJ bangun tengok kucing AJ semua dalam keadaan "okay" lah....
Cuma 2 ekor je nampak macam tak berapa okay.....
Si Lilo, dia sakit nak beranak.....
Semalam dia beranak sekor je... Tapi mase beranak tu, anak dia memang dah mati....
AJ rase macam ade sekor lagi nak keluar.....
So petang ni, kalau baby dia tak keluar nak bawak dia pegi vet....
Si Chimba pulak, semalam suhu badan dia panas gila....
Pagi ni AJ rase panasnye dah kurang...
Dia pun perlu dibawa ke vet jugak nampak gayanya....
Yang lain-lain takde tunjuk tanda-tanda sakit teruk...
Cuma Si Chiko dengan Si Comot je tak berapa ade selera makan dia....
Harapnya petang ni diorang dah okaylah......

Susah hati betul AJ dibuatnya.....
Jaga kucing risaunya macam jaga anak....
Huhuuhuhu.....
Ni jasad je kat ofis, hati tinggal kat rumah.....

P/s : Rase macam nak moody je.....
Mood, be nice be kind okay!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. AJ jangan bnyk fikir. Semoga kucing-kucing AJ cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. tuuu dia...hahaha...semua mogok ke hape tu AJ?

    ReplyDelete
  3. SEMOGA SEGALANYA DIPERMUDAHKAN..

    ReplyDelete
  4. kak ana pernah rasai apa yang AJ rasa ketika ini saat jingga kucing kak ana koma menanti ajalnya..tuhan saja yang tahu dan kak ana hanya mampu berdoa supaya disegerakan kerana tak mampu nak melihat penderitaannya..

    ReplyDelete