Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 22 April 2014

Perginya Seorang Abah Kepada Sahabat Baikku


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Saat entri ni ditulis berjurai-jurai airmata AJ bile dapat perkhabaran seorang insan yang AJ gelar Abah merangkap bapa kepada sahabat baik AJ meninggal dunia tadi.....
Ya allah...... Sedih hati AJ ni tak terkata sangat.....
Terbayang segala gurau senda AJ dengan allahyarham.....
AJ ni jarang berjumpe dengan Abah....
Selalu jumpe pun time raye la....
Tapi raya lepas AJ tak dapat pegi sebab kes mate kene infection tu....

AJ dapat tau pun melalui FB.....
Tu pun Mr.JR call bagitau pasal post tu.....
Terus AJ call Fauziah, kawan baik AJ tu.....
Katenye Abah sihat je......
Semalam elok je dah keluar hospital, tup-tup dia dikhabarkan Abah dah takde.....
Dia cakap Abah sakit-sakit kepala, batuk je....
Suara kawan AJ tu tenang je..... Tapi AJ memang tak dapat nak tahan airmata dah....
AJ pun tak dapat cakap lame dengan dia, bateri hp dia abis dan dia dalam perjalanan ke Johor...

Allahyarham Abah akan dikebumikan di Johor....
Tak dapat AJ nak tengok Abah buat kali terakhir.....
Lagilah AJ sedih.....

Al-Fatihah Abah....
Semoga segalanya dipermudahkan dan Abah ditempatkan dikalangan insan beriman......


P/s : Dari jauh ku utuskan doa..... =(



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. al-fatihah untuk arwah..salam takziah nad kepada family arwah

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah, semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang soleh :'( salam takziah untuk keluarga arwah

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah ... mmg perit bila kehilangan org tua... mcm deqla ni mak ayah dah xde.. mmg akan rasa lain sgt.. Allah jelah yg tahu.. T_T

    ReplyDelete