Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 21 April 2014

DSLR Pertama Nikon D3200!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Semalam secara rasminya AJ menjadi salah seorang pemilik Nikon....
Actually, bidang fotografi ni bukanlah minat AJ sangat...
Kalau takat amik gambar pakai kamera telefon tu memang tau sangatlah....
Ataupun yang lagi pakar camwhoring pakai DSLR orang lain je..
Hahahahhaha....

Tapi entah macam mane, TERbeli pulak....
Mula-mula AJ ingat nak beli telefon.... Tapi telefon AJ pun masih elok lagi..
Lepas tu pulak sayang kat telefon tu...
Yelah itu hadiah sempena ulangtahun kedua perkenalan AJ dengan Mr.JR dulu....
So fikir punya fikir, Nikon D3200 ni jadi pilihan AJ....
Okaylah tu, untuk beginner kan....
Lagipun dengan kamera senanglah sikit nak amik gambar bila ade event ke, nak jenjalan ke kan...
Tiada lagi masalah memori telefon penuh sampai naik hang hp AJ....
Hahahhahahha..... Terbukti dah kegilaan bergambar tu kan.....

Ade sesiapa tak yang dah pakar bab-bab kamera ni???
Mohon tunjuk ajar je....
Buat masa ni pakai auto mode je la....
Tak reti lagi nak godek-godek..
Kang salah godek kang lain pulak jadinya.....

P/s : Arini ade pra-tonton nak dihadiri....=D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Assalamualaikum AJ, mahal tak price? sheila teringin gak nak beli satu. hehehe bestnya, pasni makin banyak la koleksi gambar. heee singgah menabung estee lauder sini~~~

    ReplyDelete
  2. wah... cik ina pun dah lama teringin nak beli DSLR ni tp x terbeli lagi....
    Selamat belajar mgguna ye Ayu...

    ReplyDelete
  3. Terus akak jeles...huh....guna auto je dulu..nanti godek2 manual yang diorang bagi....pas tu jgan lupa nanti gath bawak...leh tumpang sekaki bergambar...

    ReplyDelete