Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 5 March 2014

Gemuk!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Aritu kawan AJ yang photographer tu ade upload gambar...
Lepas pada tu banyak pulak yang komen kata AJ dah gemuk.....
Ehhh??? Iye ke????
Sebenarnya memang betul pun AJ dah bertambah berat badan sikit...
Dari 41 kg ke 45 kg....

Gambar Gemuk!

Yeaayyyyy..... Mission berjaya!
Alhamdulillah setelah sekian lama, naik jugak berat badan ni....
Sekarang ni, AJ nak cuba maintainkan atau naikkan lagi 2 kg...
So dah dapat berat badan ideal... =D

Orang kata, kalau gemuk tanda senang hati....
Alhamdulillah... I am happy... =D

P/s : Hasil dari makan macam PIRANHA.... =P



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 comments:

  1. kurusnya akak , baru 45kg . rasanya takde la gemuk sangat , okay kott . nampak cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini pun baru2 naik je dik.....
      Kalau tak sekeping je....
      Hehehehehe.....
      thanks....

      Delete
  2. xpe AJ. cantik dah mcmni. xyah nak diet2 lagi. kurus sgt pun x cantik. kalau mcmni, mmg cun! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJ memang takde istilah diet nye kak....
      Pantang jumpe, semua AJ besal......
      Hahahahaha....

      Delete
  3. takpe AJ.. dah cantik dah ni..
    berat badan AJ ni berat badan idaman ai tau.. muahahaha...
    *tp tau sure nak dpt blk susah=sedar diri*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dapat nak naikkan 2 kg lagi je Sue.....
      Takpe, rasenye Sue ok je kot.......

      Delete
  4. kalau nak gemok lg, bawak adik makan bersama . hahahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi adik akak kene turun KL la.....
      Nak tunggu akak gi ipoh, tak tau bile...
      Hehehehe....

      Delete
  5. akak tgok adik kurus je masa sbb2014....kalau gemok skit macam dalam gambar tu lg ok tau...cun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJ badan tak naik kak....
      Pipi je jadi montel dari biase....
      Hehehehehhee.......

      Delete
  6. Baru nampak berisi sikit...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berbulan kak, barulah naik sikit....
      Kalau tak, nan hado nak naik nye tu.....

      Delete