Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 10 March 2014

Doakan Yang Terbaik Buat MH370


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Pray for MH370

Saat ini dunia sedang dikejutkan dengan misteri kehilangan pesawat MAS MH370....
Memang kes ini menjadi tanda tanya kepada semua rakyat....
Sehingga ke saat ini, usaha mencari masih dijalankan.....
Segala kemungkinan pasti akan berlaku..
Apapun, AJ doakan semoga pesawat dan penumpang ditemui..
Tak tahan rase hati ni bila tengok deraian airmata setiap orang......
AJ sendiri bergenang airmata setiap kali membaca setiap perkembangan mengenai kejadian ni....
Dan tanpa diduga, salah seorang daripada krew penerbangan merupakan salah seorang saudara sebelah mak Mr.JR....

Ya Allah... Kau maha mengetahui segalanya...
Berilah petunjuk kepada kami semua....
Seandainya di ruang udara, kau turunkanlah...
Seandainya dilautan luas, kau timbulkanlah.....
Dan seandainya di daratan, kau tunjukkanlah...

Dan kepada mereka yang lain, hentikan segala lawak tak kelakar, tak masuk akal serta hentikan spekulasi...
Kesiankanlah kaum keluarga mereka yang tak putus harap menanti insan tersayang...
Cuba letakkan anda ditempat mereka????
Apakah perasaannya bila ahli keluarga didalam pesawat yang tidak ditemui diperlekehkan dengan pelbagai cara.....??
Pedih bukan? SO HENTIKAN!

P/s : Nak menangis!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

18 comments:

  1. Assalamualaikum AJ, semoga dipermudahkan urusan pencarian pesawat MAS mh370 dengan izin Allah.. doakan yang terbaik.. jangan marah2. tak baik dear~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Sheila......
      Yup, semoga mereka berjaya ditemui....
      Eh taklah..... AJ tak marah pun la...
      AJ geram bile ade yang tak serius bab macam ni.....

      Delete
  2. sama2 berdoa utk mh370....aamiin

    ReplyDelete
  3. semalam Astro awani ada keluarkan pasal rintihan sorang budak perempuan ttg ibunya yang turut ada dalam MH370..akak dah nangis tersedu2 tgok...hari ni dapat tau..itu semua fake...stupid brainless punya budak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang AJ marah tu kak.....
      Hal macam ni dibuat main.......
      Tak fikir langsung perasaan orang yang terbabit....

      Delete
  4. sedih sgt2..walaupun bukan dari kalangan keluarga kita yg terlibat, tapi tempiasnya tetap kita rasa..yg suka timbulkan mcm2 spekulasi tu, mmg x berhati perut..yg suka mempolitikkan kejadian ni pun mmg xde akal..geram jugak dibuatnya..lgsg x pikir hati dan perasaan keluarga yg terlibat.. #PrayForMH370

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak.....
      Perkara macam ni dijadikan mainan je....
      Orang tengah bersedih tak difikirnya....

      Delete
  5. doa yang terbaik utk mereka..
    akak still mengharapkan mereka selamat dijumpai dlm mase yg terdekat ni..
    sayu dan risau kenangkan ade dua bayi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah kak....
      Harapnya keadaan mereka tu baik2 je kak....
      Sedih sangat bile kenangkan....

      Delete
  6. semoga dipermudahkan urusan mencari dan menyelamat tersebut.

    ReplyDelete
  7. moga mereka semua dalam keadaan selamat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.......
      Mudah2an jalan itu dibukakan.....

      Delete