Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 28 March 2014

Dah Jadi Lumrah


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Memang inilah lumrah hidup kan....
Banyak bila itu dan bila ini....
Sampai kadang-kadang rase macam buat itu salah, buat ini salah..
Habis kalau semua salah, nak buat ape je bagi betul??

Renung-renungkanlah.....
Ingat ye, kita yang membentuk diri dan persekitaran sekeliling kita.....
Tepuk dada, tanya selera.....

P/s : Yang betul kita kekalkan, yang salah kita betulkan...


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Kalau dengar kata orang memang semua tak betul.. Tapi mari kita dengar kata Allah.. itulah satu2nyer jalan yang benar.. pedulikan kta2 orang yang negetif tu.. *peace*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup betul tu kak....
      Tolak je negative minded people tu.... =D

      Delete
  2. AJ.. biar buruk di mata org.. jgn buruk di mata Allah... pedulikan jer kata2 org tu.. dosa pahala tu bkn mereka tentukan tp Allah.. ok dear..? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup betul tu Deqla.....
      Tak boleh makan sangat kata-kata orang ni kan..
      Tapi ini memang lumrah hidup....
      AJ okay je la Deqla...... Saje cakap kenyataan je... =D

      Delete