Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 11 February 2014

Mengantuk Tahap Gaban!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Arini memang AJ mengantuk tahap gaban.....
Padahal malam tadi punyalah awal AJ tidur.....
Dalam sejarah bila lepas isya' dah tidur..... =D
Selalunya memang takde manenye la nak tidur seawal tu kan....

Tapi yang peliknya, bila AJ tak tidur tu elok je mate ni bertahan....
Macam semalam la, sehari AJ tak tidur dari ari Ahad....
Huhuhuhu....


Sekarang ni, baru pukul berapa AJ dah mengantuk kat ofis ni.....
1 keje pun tak jalan... Adoiiii memang cari penyakit sungguh!
Minggu ni pulak TL AJ dah balik dari cuti, memang payah la nak mengular....
Kalau minggu lepas, macam honeymoon je kat ofis...... Hehehehehhe.....
Tengok jam baru pukul berapa..... Tetibe rase waktu lunch tu lambat je.......

Mate oh mate..... Bertahanlah ye....
Pukul 12 kang kite lelap tau.......
Itupun kalau perut tak menjerit minta makan la....

P/s : Padan muke!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

15 comments:

  1. Ni haa ada tips hilangkan rasa mengantuk :http://iniblogsukasuki.blogspot.com/2011/07/tips-hilangkan-rasa-mengantuk-sewaktu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahahha..
      Amboih siap bagi tips lagi... =D
      Yang no 2 dengan no 6 tu elok sangatlah tu.. =P

      Delete
  2. Replies
    1. Kang diorang kat ofis ni panggil ambulan pulak...
      Ingat dah tak betul tetibe je berlari....
      hehheheheh..

      Delete
  3. pekena secawan kopi ke kat pantry dik..kasi fresh skit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jalan kak......
      AJ dah buat pekat punya tadi,.....
      memang menagntuk sangat....
      huhuhu..

      Delete
  4. Replies
    1. Tu la, semalam duk menahan ngantok je...
      Hehhhehehe...

      Delete
  5. Assalamualaikum AJ, hehee g jejalan kat ofis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Sheila....
      Puas dah jalan tau...
      ehhehhehe.. =P

      Delete
  6. pelik la ayue..kalau gitu kena tido lambat la lepas ni..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang selalu macam tu Nur...
      Kalau tak tidur or tidur lambat kemain segar mate..
      Kalau tidur awal....
      Aduhhh... =D

      Delete
  7. sibukkan diri dgn kerja2 pejabat, insyaAllah tidak terasa mengantuk tu... tapi kalau keje pejabat pun takde apa nak dibuat...tak dapek den nak nolong :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang buat mengantuk sangat tu bile keje dah abis la tu...
      Kene tunggu slot petang pulak...
      Nak tidur tak boleh pulak....
      Hehehhheheh..

      Delete
  8. akak kalau dah mengantok sgt2 sampai sakit kepala, mmg akak tido jap kat surau. tak boleh tahan2 lagi dah. hehehe

    ReplyDelete