Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 3 January 2014

Tersepit Kerusi Jadi Viral!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hari pertama sekolah semalam menjadi 1 fenomena....
Semuanya gara-gara beberapa orang kanak-kanak tersepit kerusi...
Ya ampun.... Apalah yang dibuatnya bebudak tu sampai tersepit kerusi.....
Takde bende lain nak di explore gamaknya...... =P

Fenomena ni sampai jadi viral di laman-laman sosial....
Sampaikan mak, bapak budak pun turut same mengajuk..
Amboih haiiii... Kemain memasing duduk meng"upload" gambar tersepit kerusi.....
Terbahak-bahak AJ ketawa tau.....
Nasib AJ tak join sekali memandangkan AJ kat ofis kan...... (Pasang niat jugak tu...)
Hahahhahahha.....

AJ serba salah sebenarnya bile tengok gambar bebudak tu....
Dalam dilema jadinya.... Tak tau nak gelak ke, nak kesian.....
Kalau tengok rase kesian.....
Tapi selebihnya... Memang rase nak gelak guling-guling.......

Jom tengok seketul dua ragam kanak-kanak tersepit kerusi ni...


Tapi yang budak 2 ekor kat bawah ni ape ke halnye?????
Penangan hari pertama sekolah jugak ke???? =P



Macam-macam hal!

P/s : Zaman sekolah dulu, takde pulak AJ terfikir nak menyelit kat kerusi..
Hurmmmm.....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

16 comments:

  1. HEHEHE...budak-budak sekarang makin pintar---------cari pasal..

    Jom singgah! Bantu anak-anak yatim!
    http://katanajeeb.blogspot.com/2014/01/program-projek-iqra-untuk-tahun-2014.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau nak cakap la Najeeb....
      Ni extreme yang makan diri ni..
      Kalau tak serik, tak tau la...
      hehehhehe..

      Delete
  2. kalo sorang tersepit x heran kan.. nih dah mcm pakat2 plak.. kucing tu jugak yg comel bila tersepit ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, ramai pulak tu yang tersepit....
      Aah Deqla, muke dia tu rase nak cubit2 kan?? =D

      Delete
  3. sampai ke hari ni...masih lagi terfikir camne bole masuk kepala dorg tu -_-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.... Kepala tu takpe lagi.....
      Yang tersepit sampai ke perut tu...
      Apa kisahnya??? Huhuhuhuhu...

      Delete
  4. entah macam mana la bebudak tu bole tersepit kat kerusi..macam macam hal la..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai ke badan2 tersepit tu yang peliknya tu kan......
      Kite pun tak boleh nak fikir macam mana..
      hehheeh..

      Delete
  5. SEMALAM SAYA DAH TUNJUKAN GAMBAR-GAMABR INI PADA ANAK SAYA.. SAYA BERITAHU SUPAYA JANGAN BUAT SEBEGITU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, bebudak ni kene tunjuk akibat baru diorang tak buat..... =D

      Delete
  6. tolong aj.. tolong laa.. buat satu gambar tersepit kat kerusi.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takmooooo...
      Hahhahaha..
      Haru jadinya nanti... =D

      Delete
  7. Replies
    1. Hahahah.... Lawak 1st day sekolah ni.....

      Delete