Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 22 January 2014

Kesian Babyku Si Montel....


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Kesian baby Montel mummy tu...
Kene tahan wad 5 hari sebab kene FLUTD sejak semalam....
Dia tak boleh kencing, salur kencing dia tersumbat....
Sebelum ni sekor penah kene, tu yang AJ tau dia kene sakit tu....
Dia ni pulak nasib dapat detect awal....
Bahaya jugak kalau tak alert ni.....
Air kencing yang tak lawas tu, boleh jadi toksin......
Tu yang jadi sawanlah, apelah tu......

Nasiblah dah dekat hari gaji...
Gigih jugaklah mengagau duit...
Takpelah, beberapa ratus tu memang rezeki dia.... =D


Sayu pulak hati tengok dia macam ni...

Harapnya baby Montel cepat baik ye....
Masa AJ lawat dia petang semalam, dia tengah tingtong lagi kesan bius...
Baru je keluar dari bilik rawatan....
Kat anu dia tu kene masuk tiub.... =(
Tu yang melepet je tu dalam gambar-gambar tu....

Kesian Montel... Petang ni mummy datang lagi tau....
Harapnya Montel makin sihat.....

P/s : Masih tak sempat BW....
Kat ofis pun dah beralih tempat, payah jugak nak berblog....
Belakang AJ team leader kot.... Huhuhuhu.....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. SEMOGA SI MONTEL CEPAT SEMBUH..

    ReplyDelete
  2. get well soon yer baby montel.. ;)

    ReplyDelete
  3. kesiannya tgk dia... moga cpt sembuh yer baby montel...

    ReplyDelete