Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 13 January 2014

Kangkung Trending!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Baru berkesempatan menjenguk khabar encik belog ni... =D
Hari ni dari pagi sampailah sekarang, cerita kangkung memang hangat diperkatakan.....
Memula AJ tak amik kisah sangat pun pasal kangkung ni....
Lepas tetibe rase nak amik tau pulak..
Dengarnya harga kangkung turun??
Apakah????? Harga kangkung turun??
Betul ke tak betul ni???

Alahaiiiiii... Dalam bebanyak kenapalah kangkung yang dipilih???
Takde bende lain ke nak bagi turun harga....
Nampaknya lepas ni semua orang makan kangkung je la.....
Tetibe rase nak pegi makan sotong kangkung... Turun harga tak gamaknya???
Hahhahahahha....

Bawah ni pulak menu kangkung untuk seminggu AJ...
Kihkihkih....
Ade yang nak cube?? =P


AJ tak faham sungguh ape kena mengena isu kangkung ni.....
Ermmmmm....

Dah, tak payah pening-pening nak fikir pasal kangkung...
Jom layan lagu ni.....
Memang kena sangat dengan tema status trending hari ini.....
KANGKUNG! =P


P/s : Kangkung pun kangkung lahhhh... =P



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

7 comments:

  1. tetiba nak makan kangkung goreng belacan.....sedapnya....hehe

    ReplyDelete
  2. Saya jaramg makan kangkung sebab tu tak peduli harga kangkung nih...ahahhaaa...

    ReplyDelete
  3. wkwkwkkw~ trending kangkung lagi rakyat....huhuw...banyak2 benda, kangkung juga yang turun harga..heeeeee.....rezeki c kangkung la ni...hahha :p

    ReplyDelete
  4. tergelak baca statut ayue tu...hehehe

    ReplyDelete
  5. haha patutlah kecoh pasal kangkung.. sampaikan tol punya sign pun disebut as kangkung..

    ReplyDelete