Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 6 December 2013

Musim Kenduri!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Bile masuk bulan Disember je, 1 perkara yang pasti mesti ramai orang buat kenduri.....
Macam-macam kenduri ade....
Paling popular bulan Disember ni, kenduri kawen la.....
Hehehehehe......



Baru je masuk seminggu Disember, jemputan dah beratur yang AJ terima....
Terima kasih buat bakal-bakal pengantin yang jemput tu ye....
Insyaallah jika tiada aral, sampailah AJ ke majlis korang...
Mana yang jauh-jauh tu, maaf tak dapat nak hadirkan diri...
Semoga majlis korang berjalan lancar dan dipermudahkan...

Oh ye, bile sebut pasal kenduri kan...
Baru AJ teringat, baru ni AJ ade tengok website Zalora, cantik-cantik Peplum Dress Zalora Malaysia tau...
Berkenan pulak dengan design-design dia..
Haishhh... Tak sabar pulak nak tunggu gaji.....
Cantik woooo...... Okay lari topik pulak... =D

Harapnya kat majlis-majlis tu nanti, takdelah AJ dapat soalan "cepuk"mas....
Jenuh dah nak menjawab ni...
Hehehehehehe.....

P/s : Minggu ni kenduri dia, dia dan dia....
Okay mana 1 nak pegi ni??



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Next week kenduri kak ina kl kan....hihihi...

    ReplyDelete
  2. cuti sekolah ni, mmg penuh kenduri...

    ReplyDelete
  3. haha..tau takpe..kad dah banyak terima ni

    ReplyDelete