Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 19 November 2013

Kecoh Seketika Dengan Isu Villa Nabila


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Semalam negara digemparkan dengan berita budak ghaib kat Villa Nabila, Johor Bahru...
Sana sini duk bercerita pasal Villa ni.....
Ade yang cakap 30 orang hilang la, 23 orang la, sorang la....
Macam-macam versi ada.....
Rupanya budak sorang yang hilang tu bukannye kene sorok kat Villa Nabila...
"Menyorok" kat rumah kawan je...
Aduhaiiiii... Habis kecoh Malaysia ni gara-gara Villa Nabila....


AJ ada jugak google mengenai Villa Nabila ni, tapi tak dapat pulak sejarah yang sahih mengenai Villa misteri ni...
Ade yang cakap villa ni kepunyaan keluarga berada yng mati akibat kemalangan lalu segala kemewahan diwarisi anak mereka Nabila yang ditinggalkan bersama orang gaji...
Lepas tu pulak orang gaji tu bunuh Nabila dan simenkan dalam dinding villa tu.....
Ade juga yang cakap Villa Nabila tu sebenarnya Christine Palace milik ahli politik hasil penyelewengan duit dan kemudiannya disita...
Entahlah sejarah awal Villa Nabila tu memang gagal dirungkai...
Macam tak siapa tau je.....
Kalau David VILLA ngan NABILA Huda AJ tau la.....

Tapi kan yang peliknya, ade jugak nak masuk dalam Villa tu....
Kalau tengok dari pintu masuk yang dah bersemak samun tu pun dah cukup seram....
Inikan pulak nak masuk dalam tu....
Janganlah takde penyakit, pegi cari penyakit......
Kot ye pun nak sangat tengok hantu meh AJ bawak...
Masuk je dalam rumah hantu kat funfair tu... Sure ade hantu!
Hahahhahah.....


Sumber gambar google...
Nak tengok lagi sila google ye... =D

P/s : AJ kalau tengok dekat-dekat bolehlah kot...
Nak masuk?? SORRY!!!
Ilmu tak cukup mantap... =P




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

11 comments:

  1. Memang kecoh sangat.. Saya tahu pun melalui Twitter.. Tak tahu mana yang betul tentang villa nabila ni..

    ReplyDelete
  2. shark ingt villa nabila huda,
    huhuu,
    upanya nama jer sama.
    ramai jugak ler kne tipu smalam.

    ReplyDelete
  3. macam macam cerita yang keluar..tak tahu mana satu yang betul

    ReplyDelete
  4. kalau tak cukup semangat mmg jangan masuklah
    manalah tau org dah jadikan ia sbg tempat pemujaan kan

    ReplyDelete
  5. xtiviti cuti sekolah.. haish budak2 zaman sekarang, cepat sangat terpengaruh dengan filem..

    ReplyDelete
  6. cerita cerita mistik ni orang memang cepat jer nak tau AJ... ha ha ha...

    ReplyDelete
  7. Bikin kecoh jer. Macam2 versi cerita.

    ReplyDelete
  8. hmmm... dorang yg HANTU sebnrnya...

    ReplyDelete
  9. villa tu pun menakutkan.... huuuuu

    ReplyDelete
  10. Nampak pun macam serammm jugak villa tu...

    ReplyDelete