Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 9 November 2013

Interview dan Kesihatan


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Khamis, AJ ade 2 interview.....
Sebelah pagi, interview keje... Sebelah petang pulak interview "bukan" keje.....
Hehehehhhehhe.....
AJ ni spesis takut interview..... Nak pulak kalau tang keje....
Nampak beno nervousnye.....
Alhamdulillah, lepas dah azab kene interview tu...
Now tunggu result....
Ada rezeki, dipanggillah... Kalau takde, keep searching! =D

Kalau tang interview bukan keje tu, AJ takdelah takut pun...
Cume gugup sikit...
Dalam kepala, betul ke tak or relevan ke tak jawapan AJ tu....
Nak tau relevan ke tak, kene beli tunggu la nanti...
Hehehehhehehe.....



Okay 2-3 hari ni kesihatan AJ tak berapa nak okay...
Sakit tekak dan demam.....
Tapi yang teruknya sakit tekak la.....
AJ dah tahap nak garu tekak tu pakai tangan dah..
Tak tahan! Gatal kemain....
Tapi makan minum tak pantang....
Hurmmm,... Macam mane nak baik kan.....
Ais dah macam kawan sejati... Tak boleh berenggang langsung...
Harapnya Isnin ni dah okaylah kesihatan AJ ni....
Korang pun jaga kesihatan okay.. =D

P/s : Sabtu depan! =P



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. Aj interviee keje apa? All the best interview, hope dapat ler...kalau sakit tekak makan ice cream supaya lega....

    ReplyDelete
  2. god luck....semoga cepat sembuh yaa.....truskan usaha mencri kerja..

    ReplyDelete
  3. AJ, buka website TNB, click kat career.www.tnb.com.my/careers.html
    AJ cubalah ya

    ReplyDelete