Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 15 October 2013

Salam Aidiladha 1434H


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Masih belum terlambat untuk AJ ucapkan Salam Aidiladha buat para tetamu blog AJ....
So macam mana raya korang??
Meriah ke?!
AJ macam biase je.... Beraya kat KL macam biase...
Kalau Aidiladha memang tak keluar rumah siang-siang hari....
Sebab taknak tengok orang buat ibadah korban....
Nanti AJ tak boleh nak makan pulak..... =D
Petang ni baru nak pegi berjalan...
Hehehhehehe.....

Walau dimana pun korang beraya, semoga semuanya sihat dan baik-baik belaka...
Mana yang berjalan jauh tu, berhati-hati di jalanraya.....
Makanan sedap-sedap tu jangan lupa tapaukan untuk AJ...
Hehehhehe......

Oh!!! menu kat rumah ni rendang kerang, nasi impit dan lemang...
Siapa yang nak merasa makan rendang kerang tu, jemput datang rumah... =D


Jom raya!!

P/s : Terkenang pulak kat Si Urap.....
Semoga dia baik-baik je.... =D
Selesai sudah tanggungjawab AJ pada dia.....
Amin...



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

13 comments:

  1. salam idil adha juga untuk ayu... beraye d mane yer...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha :)

    ReplyDelete
  3. Oh kenape
    pening tengok darah ke
    atau kesian ?

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidiladha AJ. Kita pun sama..tak kemana pun raya ni. duk rumah je

    ReplyDelete
  5. SALAM AIDIL ADHA JUGA BUAT KAMU..

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya Aidil Adha...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..salam aidiladha..sama la.. kat tmpt ima pun sambutan biasa2 je..buat hidangan utk family aje..

    ReplyDelete
  8. Selamat AidilAdha kepada AJ jugak. . ;)

    ReplyDelete