Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 15 October 2013

Salam Aidiladha 1434H


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Masih belum terlambat untuk AJ ucapkan Salam Aidiladha buat para tetamu blog AJ....
So macam mana raya korang??
Meriah ke?!
AJ macam biase je.... Beraya kat KL macam biase...
Kalau Aidiladha memang tak keluar rumah siang-siang hari....
Sebab taknak tengok orang buat ibadah korban....
Nanti AJ tak boleh nak makan pulak..... =D
Petang ni baru nak pegi berjalan...
Hehehhehehe.....

Walau dimana pun korang beraya, semoga semuanya sihat dan baik-baik belaka...
Mana yang berjalan jauh tu, berhati-hati di jalanraya.....
Makanan sedap-sedap tu jangan lupa tapaukan untuk AJ...
Hehehhehe......

Oh!!! menu kat rumah ni rendang kerang, nasi impit dan lemang...
Siapa yang nak merasa makan rendang kerang tu, jemput datang rumah... =D


Jom raya!!

P/s : Terkenang pulak kat Si Urap.....
Semoga dia baik-baik je.... =D
Selesai sudah tanggungjawab AJ pada dia.....
Amin...



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

13 comments: