Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 2 September 2013

Kasmaran by Phantom


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Rasanya dah lama AJ tak berlagu-lagu dalam blog ni kan...
Arini nak berlagu jap la....
Pernah dengar lagu ni tak????
AJ 1st time dengar lagu ni masa duk sebok melayan cerita Cinta Bersemi Di Putih Abu-Abu dulu tu...
Comel sangat lagunya tu.....
Jom dengar lagu ni dengan AJ


Kasmaran by Phantom

Disaat ku membuka mata
Ku lihat wanita yang terindah
Dia tersipu enggan bicara
Dapatkah aku temaninya

Beribu-ribu macam cara
Menyentuh pesonanya yang ada
Dia tersenyum oh sungguh manja
Ketika ku sapa dirinya

Oh sungguh aku tak kuasa
Menahan semua rasa yang ada
Jika ku tak bisa ku tak mampu
Untuk bersamanya

Pasti akan mati mati aku sungguh mati
Bila tak ada cinta dihatiku
Biarkanlah diriku
Untuk terus bersamamu

Cinta cinta cinta itu indah
Bila kau rasakan dengan sepenuh hati
Ijinkanlah aku untuk tetap mencintamu


Beribu-ribu macam cara
Menyentuh pesonanya yang ada
Dia tersenyum oh sungguh manja
Ketika ku sapa dirinya

Oh sungguh aku tak kuasa
Menahan semua rasa yang ada
Jika ku tak bisa ku tak mampu
Untuk bersamanya

Pasti akan mati mati aku sungguh mati
Bila tak ada cinta dihatiku
Biarkanlah diriku
Untuk terus bersamamu

Cinta cinta cinta itu indah
Bila kau rasakan dengan sepenuh hati
Ijinkanlah aku untuk tetap mencintamu


Mati mati aku sungguh mati
Bila tak ada cinta dihatiku

Mati mati aku sungguh mati
Bila tak ada cinta dihatiku
Biarkanlah diriku
Untuk terus bersamamu

Pasti akan mati mati aku sungguh mati
Bila tak ada cinta dihatiku
Biarkanlah diriku
Untuk terus bersamamu



P/s : Best kan????
COMEL!!!!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

16 comments:

  1. saya pulak, lagu-lagu baru tak layan sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJ ni layan je, janji sedap didengar...
      Hehehhehe...

      Delete
  2. X pnh dgr pun.....nanti akaktgok youtube

    ReplyDelete
  3. tak dapat nak bayangkan dan ingat sama ada dah dengar lagu ni ke belum, tapi lepas habis kerja ni, akan didengari...ahakssss.... baru bley comment comel ke tak?

    *jujur dan telus tak komen akak ni secretary?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaha....
      Betul jujur ni...
      Takpe2, dengar dulu...
      Nanti judge la comel ke idok....

      Delete
  4. mode romatika d amore ye AJ..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde la romantika sangat kak....
      Hehehheh...

      Delete
  5. Assalamualaikum yanggg, tak pernah dengar pun lagu ni. ahhah sorry terkuno :P

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum yangg. first time dengar lagu ni. heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.....
      AJ pun tau pasal dok layan cerita tu aritu..
      Hehehehhe...

      Delete
  7. nanti deqla dgr ye.. lirik mcm best!

    ReplyDelete