Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 14 August 2013

WW #47 : Rabak!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Yang warna hijau kat tengah anak mata kiri dan kanan AJ tu la koyaknya kornea mata AJ raya pertama aritu...
Bile tengok balik, scary gila kau....
Entri penuh : Tragedi Raya

P/s : Doc cakap stop dalam 3 bulan..
AJ pulak cakap, No No No & Never!!! Serik!!!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

56 comments:

  1. Aduhai....kesiannya. Sabar yer AJ

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. AJ tengok pun scary....
      Masa Mr.JR tunjuk ni, terkejut AJ tau...

      Delete
  3. ermm.. simpati ngan awak... sampai mcm tu sekali jadi dia... bahaye la contact lens ni kann.... semoga awak cepat sembuh seperti sediakala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Zai?......
      Alhamdulillah....

      Delete
  4. Selamat Hari Raya AJ...
    Ngerinya tengo mata tu....Take Care k..pasni tak mo lah pakai lens...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya kak......
      Memang taknak pakai dah....
      Serik sangat...

      Delete
  5. takut plak tgk.. nape ni.. nk g bc entry lain jap..

    ReplyDelete
  6. tgk pn dh rasa ngilu dh..
    adeh..
    hope x teruk sgt ler tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa ni doc cakap agak teruk jugaklah....
      Now, alhamdulillah dah much better...

      Delete
  7. deqla pun seriau la tgk...nak pakai boleh tp kena hati2 la ye.. tp kalo deqla mmg tobat dah nak pakai kalo dah jadi cam AJ ni.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang taubat la Deqla....
      Takmo dah pakai....
      Huhuhuhu...

      Delete
  8. Replies
    1. Suruh stop pakai contact lens.... =D

      Delete
  9. huhu..agak scary lah jugak...hukhuk

    ReplyDelete
  10. get well soon dear...tkut jugak nk pki...

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Tersangatlah sakit...
      Rasa macam mata ni kene cucuk jarum je....

      Delete
  12. aduhh...Nur yg tak kena ni pun bila tgk rasa ngilu...

    ReplyDelete
  13. seram tengok..apatah AJ yg rasa sakitnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakit sangat Ainim Suju....
      Tak tahan...

      Delete
  14. Replies
    1. Thanks ye sayang.....
      Alhamdulillah dah okay dah.....

      Delete
  15. Laa...sakit tak tu kak aj....seram tgok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terlalu sakit reyna...
      Tak tau nak gambarkan macam mane...
      Rasa cam kene cucuk jarum....

      Delete
  16. Scary hya tengok gambo AJ ni.. kesian AJ.. pasni hati2 lea klu nk pakai lens yea.. semoga cpat sembuh yea yunk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tak pakai dah la...
      Thanks TengkuButang?... =D

      Delete
  17. Macam ngeri je tengok. Tapi tak baca lagi kisah disebaliknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ngeri Hazmin....
      Silalah baca...

      Delete
  18. hi AJ..lama x singgah sini..ade nampak update about your eyes tu..macam mana sekarang??hopefully ia beransur pulih...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah lan... Dah okay dah.... =D

      Delete
  19. Assalamualaikum AJ, teruknya mata. kesiannya. dah okey ke mata kembar sheila ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam twin...
      Alhamdulillah dah okay dah... =D

      Delete
  20. adusss mesti sakit kan.. get well soon AJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakit teramat sangat MD...
      Thanks.... alhamdulillah dah baik...

      Delete
  21. Ya Allah, apsal boleh koyak? menakutkan

    ReplyDelete
  22. haiyo kenapa tu ? punca ? semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  23. alamak AJ.... scary nya kak mia...

    ReplyDelete