Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 10 July 2013

WW #45 : Salam Ramadhan


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

10 Julai 2013 bersamaan 1 Ramadhan 1434H...
Hari pertama umat Islam menunaikan ibadah puasa...
Dikesempatan ini, AJ dengan rendah hati memohon kemaafan andai kata ada penulisan dalam entri-entru AJ sebelum ni yang mengguris rasa, menyakitkan jiwa, menyesakkan dada dan sebagainya....
Yelah, sebagai manusia kita tak lari dari melakukan kesalahan dan kekhilafan kan....
Kita pun tak mampu nak puaskan dan jaga hati semua orang..
So dalam pada sedar tak sedar mungkin ada yang terasa hati....
Harapnya, takde lah yang simpan dalam hati....
So macam mana arini??
Okay tak?
Sahur tak tadi ke ade yang terlepas sahur??
Jangan ade yang mengelat puasa tau....
Okaylah, sekali lagi AJ nak ucapkan Salam Ramadhan buat semua rakan-rakan dunia maya AJ ni...



P/s : Jaga mata, jaga mulut, jaga tingkah laku dan jaga pemakaian kita okay....
Peringatan untuk diri sendiri jugak ni... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

24 comments:

  1. selamat berpuasa jugak aj...awalnyer mintak maap, tunggu raya lah :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum AJ, kita pun sama. heee selamat berpuasa ya :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa AJ. Semoga Ramadan kali ini memberi seribu pengertian buat kita

    ReplyDelete
  4. slamat berpuasa, moga ramadan penuh erti..

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadhan juga yer AJ.

    ReplyDelete
  6. salam ramadhan gak AJ.. huk2.. rindu.. lama x singgah sini jenguk dia.. heee.. hari ni perut meragam lak.. teman sahur nasi goreng.. agaknya mmg xleh sahur nasik lea esok.. kena sahur ringan2 je kot..

    ReplyDelete
  7. ehh gmbr header la.. hihi..salam ramadhan..selmt berpuasa AJ..peringatan utk deqla jugak nih.. ;)

    ReplyDelete
  8. Salam 1 ramadhan & selamat berpuasa yer dear

    ReplyDelete
  9. SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA AJ..

    ReplyDelete
  10. Salam ramadhan juga buat sis AJ :)

    ReplyDelete
  11. salam Ramadhan ayu..dah dua hari pose ni

    ReplyDelete