Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 19 June 2013

WW #43 : Terbalik!!!


ASSALAMULAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Dunia AJ swkarang dah terbalik...
Siang jadi malam, malam jadi siang....

P/s : Kena timing masa balik ni... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

24 comments:

  1. waaaaaaaaaa.. umah ni kat mana ye? memang ada umah terbalik ni kan AJ?

    ReplyDelete
  2. alahai, pic tak keluar...
    xtahu kenapa..huhuhu

    ReplyDelete
  3. eh terkalih nak tengok pun..wahaha mmg terbaik..

    ReplyDelete
  4. macam mana gitu kak AJ?..huhu..

    ReplyDelete
  5. hah ! bahaya niee
    kena betul kannnnnnnnnnn ;)

    ReplyDelete
  6. siang jadi malam, malam jadi siang.. perghh.. dah mcm lirik lagu jamal abdillah.. hahhahaa..

    ReplyDelete
  7. siang tido malam brjaga.. dah keja ke AJ?

    ReplyDelete
  8. rumah terbalik kat sabah..hehhe

    ReplyDelete
  9. wah, aj dah bertukar jadi catwoman ka?

    ReplyDelete
  10. assalaualaikum AJ, kenapa terbalik pulak? hihih

    ReplyDelete
  11. Hi, I suka that house, kelam kabot, lintang pukang...kawan datan jadu=i mabuk, ha ha ha.
    Have a fun weekend and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  12. uish.. nape tu Kak AJ? akak kerja waktu malam ke? :O

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum AJ...memang mcm pening juga nak tengok tapi tetap kreatif...;)

    ReplyDelete
  14. rumah nie macam pernah tengok tapi di mana yea....

    ReplyDelete
  15. mcm mana nak tido..kne terbalik gak..haha

    ReplyDelete