Click to Follow...

Friday, 17 May 2013

3 Tahun!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Harini 17 Mei, 3 tahun yang lepas....
Hari pertama AJ jumpa Mr.JR.....
Hari pertama AJ kenal siapa Mr.JR....
Pertemuan yang tak diduga dan tak dijangka....
Walhal masing-masing ada pasangan sendiri......
Tapi takdir Allah swt, siapa yang mampu sangal??

Segalanya bermula di event UPIC di Sungai Buloh.....
Mata bertemu mata, di dalam hati timbul rasa......
Mulanya macam nak menafikan segala, tapi perasaan tak mampu menolaknya....
Dari situ bermulalah kisah perkenalan kami......
Alhamdulillah, dah 3 tahun berlalu....
Dah 3 tahun AJ mengenali siapa dia sebenarnya.......
Dah 3 tahun berkongsi rasa, buruk dan baik perangainya....
Dah 3 tahun adakalanya bergaduh, berbaik, gembira dan menangis bersama....
Dah 3 tahun hadapi segala-galanya....
Walaupun dalam 3 tahun tu macam-macam ujian datang melanda....
Macam-macam masalah datang menerpa....
Kita masih lagi kekal bersama.....

Hanya 1 harapan AJ, semoga perhubungan ini terus mekar...
Dan berakhir dengan 1 ikatan yang sah sehingga ke hujung nyawa....
Insyaallah....
Mudah-mudahan Allah swt mempermudahkan segalanya.....

Terima kasih Ya Allah kerana menemukan aku dengan si dia....
Terima kasih Sayang...
Terima kasih untuk segalanya....


AJ dan Mr.JR
~ 17052010 - 17052013 ~


P/s : I Love You and I Always Do....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

49 comments:

  1. 17 mei 2010 tu plak deqla n hubby bz urus hal kawen...hihihi... moga kekal bahagia ye.. cpt2 la nikah & jd pasangan halal.. =)

    ReplyDelete
  2. tahniah2!! takpa dalam relationship ni kena banyak bersabar.. Kita dulu pun 5 thn bcinta then baru skrg ni kawin.hehehe. Apa2 pun kena slalu pk positif n byk berdoa k.. ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks atas nasihat tu @Cheetah.. =D
    Insyaallah... =D

    ReplyDelete
  4. Selamat ulang tahun perkenalan kak AJ :)

    ReplyDelete
  5. lepas ni 17 may 2014 bolehlah buat tarikh kawen AJ..hehe..congrats 4 both of u dear:-)

    ReplyDelete
  6. Tahniah2.. Semoga kekal la ye

    ReplyDelete
  7. senyum sensorang pcl baca, teringat la plk kisa ktorng..haha , but ktorng tahun kelima beru nikah...sampai sekarang bahagia rasa,syukur pada Ilahi. MsAJ&MrJR jangan tunggu lama-lama, segerakan kalau dah mampu segalanya.

    ReplyDelete
  8. Hapy 3rd anniversary dear...moga kekal bahagia selamnya, amin..insyaallah!

    ReplyDelete
  9. Insyaalah @Aien..
    Manalah tau masin mulut tu kan... =D

    ReplyDelete
  10. insya-Allah, moga akak cepat kahwin dan bahagia juga ^^ aamin :)

    ReplyDelete
  11. Thanks @Hazmin....
    Harapnya macam tu la..

    ReplyDelete
  12. terimbau kenangna lama ye @PakcikLie PCL...
    hehehheheheh...
    Insyaallah PCL.....
    AJ pun harapkan yang terbaik dalam hubungan ni...

    ReplyDelete
  13. happy anniversary AJ dan JR. semoga hub kalian berkekalan hendaknya. akak doakan agar cepat2 naik pelamin k. hehehe. tasaba nak makan nasik minyak AJ ni :D

    ReplyDelete
  14. Insyaalalh kak @Sue-Rya Qistina..
    AJ pun tak sabar..
    Ehhhh??
    Heheheheheh..

    ReplyDelete
  15. Tahniah :) Semoga kekal bahagia selamanya ^_^

    ReplyDelete
  16. TAHNIAH AJ.. SEMOGA BERKEKALAN..

    ReplyDelete
  17. congrats also dear !
    happy for u to ! ;)

    ReplyDelete
  18. Tahniah ye Ajue... semoga bhgia selalu... cepat2lah kahwin ye.. amin

    ReplyDelete
  19. Muka seiras..org kata jodoh panjang..akak doakan agar ke jinjang pelamin very2 soon..heheheheheh..have a nice day dear..

    ReplyDelete
  20. Akk doakan semoga kekal bahagia selamanya.. Amin :D

    ReplyDelete
  21. semoga hingga ke pelamin dan seterusnye...

    ReplyDelete
  22. Amin.....
    Insyaallah @✿AINAA ROSEBERRY✿, sooner or later.. =D

    ReplyDelete
  23. 3 tahun tu..lama dah..semoga berkekalan ye...cepat² kahwin..hihi :)

    ReplyDelete
  24. Tahniah. Smoga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin, in sha allah ☺☺

    ReplyDelete
  25. waaa.. dah 3 tahun? lama jugak yeaa.. semoga cepat2 naik pelamin yea.. x sabo teman nak mkn nasik minyaK aj.. HU2

    ReplyDelete
  26. moga terus kekal bahagia cepat2lah naik pelamin yer !

    ReplyDelete
  27. Happy aniveseri aj n mr jr.. Cpt2 langsung.. Aamiin :)

    ReplyDelete
  28. cepat2 kahwin ye kak, moga perjalanan tu terus indah dan dipermudahkan Allah.. Amin

    ReplyDelete
  29. semoga sampai ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  30. COngrats & happy anniversary AJ ;)

    ReplyDelete
  31. Thanks semua atas doa kalian..
    Insyaallah kalau ada nanti AJ jemput semua... =D

    ReplyDelete