Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 19 April 2013

Gwiyomi Oh Gwiyomi VersiKu!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Akhirnya, atas permintaan ramai....
AJ terjebak jugak dengan Gwiyomi/Kiyomi ni.....
Aduhhhhhh... Memang boleh matilah ini macam...
Hahahhahahahahahaha.....
Memang sangat tak boleh blah!!!
Kalau ada yang lemah jantung, lemah semangat ataupun ada penyakit asma sila jangan tengok..
Kang memudaratkan kesihatan korang lagi pulak......

Dah readyyyyyy?????
Sila sediakan baldi atau besen siap-siap (Just in case) =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

So this is the VERY ANNOYING GWIYOMI / KIYOMI by AJ......



Keras kejung je gayanya kan kan kan.... Hahahhahahah.....

Terasa ke"Bobo"an pulak disitu.....
Ya ampun AJ!!!!!!!!!

P/s : Follow My "Merepek" Keek ---> ayuejean




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

63 comments:

  1. hahaha pewiitttt Gwiyomi !!!! Kwiyomi !!!!

    ReplyDelete
  2. Hahahah...
    mane ade la kak @♥ Mrs. Secretary ♥..
    AJ tengok balik terus tergelak... =P

    ReplyDelete
  3. comel lah yunk!!! hehehehe xde rase nk termuntah pun, tersenyum dan ketawa je ena tengok.. heheheheh....

    ReplyDelete
  4. Comel! Takde muntah pun.. hehe ^_^

    ReplyDelete
  5. Hehehhehe..
    AJ sendiri pun gelak bile tengok balik @✿AINAA ROSEBERRY✿....

    ReplyDelete
  6. Fuhhh..
    nasib baik tak muntah kan @Sally Yatiey...
    Hehhehhe... =D

    ReplyDelete
  7. Mana ade la @Anis Zainudin, kelakar je akak tengok tau...
    Hahhahaha..

    ReplyDelete
  8. haha..pcl cuba gak nak buat gwiyomi masa mandi dalam bilik air...takut kena gelak dengan Anis !!

    ReplyDelete
  9. Hihihihihi...comellll jer AJ

    ReplyDelete
  10. Hehehehe..
    Video perasan comel je kak @Mrs Velentine..
    Tak tengok pun takpe.. =D

    ReplyDelete
  11. Mane ade la @Cik Nur™..
    hahahhaha..
    Perasan je lebih ni..

    ReplyDelete
  12. Hehehhe..
    AJ sensorang kat ofis tadi kak @Kesuma Angsana..
    Ni la jadinya.... =D

    ReplyDelete
  13. Aj....bw guna hp....maklum le hp ketinggalan zaman ...hehe tak bolehlah tengok kak tun...huhu

    ReplyDelete
  14. sempoi je aj kan, hehe...kalau gegirl buat ok kot, ni kalau bermisai berjambang buat, mau muntah darah...

    ReplyDelete
  15. hahahahhaha..comel jerk...blom rasa nak muntah lagi..ahakss..

    ReplyDelete
  16. BOLEH TAHANLAH.. AJ NAK TENGOK SAYA BUAT PULAK..? :P

    ReplyDelete
  17. Hehehe. Buat-buat gwiyomi nih tahu tak pencipta asal gwiyomi nih siapa ? Pencipta asal namanya Jung Ilhoon dan dia salah seorang member kumpulan Btob. Walaupun penyanyi lagunya Hari, tapi Ilhoon adalah pencipta sebenar gwiyomi player. hehehe *saja nak share* ^^

    ReplyDelete
  18. wahh. rajin buat gwiyomi. Mieya segan lak nak buat. hehehe

    ReplyDelete
  19. Cute gile.. :) hehe..
    Ooo aj buat time xde org..
    Nani belum verify link keek. Da verify nani follow AJ :)

    ReplyDelete
  20. ahhahhah....sekarang musim gwiyomi plak..

    ReplyDelete
  21. Hehhehehe.....
    Kak ton ber"gwiyomi" okay kak @hainom OKje...
    =P

    ReplyDelete
  22. Jadilah gwiyomi versi ganas @Orga....
    hehheheheh..

    ReplyDelete
  23. Nasib baik @ayusyuhara tak rasa nak muntah ye...
    Hehheheh..

    ReplyDelete
  24. Segan jugak sebenarnya @Mieya Atiera..
    Tapi hati kering je ni...
    Hahhahahah..

    ReplyDelete
  25. Kalau ada orang memang tak jadi la @nanieybarnieylurviey...
    Hehehehhehe..
    Okay nani, AJ tungguu tau..

    ReplyDelete
  26. Tu la pasalnya @eimah siti..
    Dengan AJ sekali terjebak.. =P

    ReplyDelete
  27. Rajin buat gwiyomi ni ye..hehehe..saya rajin tengok je la

    ReplyDelete
  28. ke 'bobo' an? hihi...
    hebta gwiyomi ni, sume org leh tpengaruh. comel kan!

    ReplyDelete
  29. alahaiii... xkan terjebak gak kot...kohkoh...tp x dpt la tgk video tu...huhuhu...

    ReplyDelete
  30. Terjebak dan terlebih sudah tau @Deqla Manjew.. =P

    ReplyDelete
  31. ha3.. cuteee lah! mana ada nk muntah puunnn.. heee..

    AJ, ada tutorial nk buat KOMEN SINI CEPAT tu x? yg hari tu dh hilang.. nk buat balik lea.. nk cuba..heee

    ReplyDelete
  32. Yeayyy dpt tgk kat umah??haha...yg pntg dpt dgr suara AJ,,, kohkohkoh

    ReplyDelete
  33. Hehhehehhe..... @tenku butang, tutorial tu AJ dah tag kat google+..

    ReplyDelete
  34. waa..sempat bergwiyomi ye AJ.. pasni boleh pames cam bobo la ye..haha

    ReplyDelete