Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 22 April 2013

Al-Fatihah Buat Wan...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

AJ tak tau dah berapa banyak entri pasal rakan-rakan biker yang down penah AJ tulis..
Arini 1 lagi kisah sedih kami terima...
Al-Fatihah buat kawan kepada Mr.JR, Wan yang meninggal akibat kemalangan.....
Beliau dikatakan terbabas di jalan Parlimen dan dilanggar lari ketika cuba mengangkat motosikalnya pada pukul 2.30 pagi, 21 April 2013.....
Beliau dimasukkan ke unit rawatan rapi Hospital Besar Kuala Lumpur sejurus selepas kemalangan....
Namun disahkan meninggal dunia lebih kurang 6.55 petang tadi akibat kecederaan dalaman.....
Kami semua mengetahui berita mengenai kemalangan beliau pada lebih kurang 3 petang tadi....
AJ penah berjumpa arwah beberapa kali masa ikut Mr.JR pegi ride.....
Walaupun tak begitu rapat, kami semua tetap bersedih atas pemergiannya......
Bak kate Melvin, camne pun kau tetap kawan kitorang...
Ni la yang AJ suka dengan semangat bikers...
Semoga allahyarham Wan ditempatkan dikalangan insan yang beriman......
Malam tadi AJ dan Mr.JR pegi kejap ke bilik mayat HKL, tapi tak dapat nak melawat jenazah.....
Katanya masih menunggu pihak polis......
Ramai kengkawan yang ada time tu, Melvin, Lias, Roshen, Bancik semua....
Sorang lagi kawan kami meninggal dunia akibat kemalangan dalam masa tak sampai setahun......

Al-Fatihah buat Wan dan juga Al-Fatihah buat Allahyarham Reid.....

Buat keluarga dan orang-orang yang rapat dengan arwah, salam takziah dari Midnight Runner.....
Ride in peace...



P/s : Ajal maut di tangan Allah swt...
Ya Allah, kau lindungilah kami semua.....






"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

34 comments:

  1. Takziah Buat keluarga arwah...

    Alfatihah...

    ReplyDelete
  2. SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT..

    ReplyDelete
  3. innalillah...

    smakin lama hidup kita,smakin dekatlah dengan Pencipta...

    ReplyDelete
  4. Al-fatihah.. ish makin byk lak kes langgar lari nih... huh

    ReplyDelete
  5. alfatihah
    dan salam takziah buat keluarga arwah ..

    ya allahhh kesiannyee arwah dilanggar sewaktu mengangkat motornye ! huhuhu sedih nyeeee

    ReplyDelete
  6. takziah...sedih kalau kawan baik sendiri yang pergi meninggalkan kita....

    ReplyDelete
  7. al fatihah utk wan...dan takziah utk keluarganya.....

    ReplyDelete
  8. Salam Takziah buat keluarga arwah, sori AJ..malam baru pcl singgah sini...

    al-fatihah.

    p/s ..pesan kat MrJr ..hati2 di jalan raya.

    ReplyDelete
  9. Kak @ieda immi aminnn....
    Tu la kak.....
    Dengarnya lagi dia baru pisah simpang dengan kete gf dia sebelum tu....
    Tak jauh pastu dia eksiden....

    ReplyDelete
  10. Tu la kak @Sukma Haron, even bukan kawan baik pun sedih jugak....

    ReplyDelete
  11. Takpe @PakcikLie PCL... =D

    Thanks....
    Insyaallah nanti AJ pesan kat dia...

    ReplyDelete
  12. Al Fatihah.....
    Takziah untuk keluarganya..

    ReplyDelete
  13. daripadaNya kita datang, kepadaNya jua kita kembali...salam takziah..

    ReplyDelete
  14. mati itu pasti, hidup insya-Allah... al Fatihah :)

    ReplyDelete