Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 18 March 2013

Kecik!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Lepas AJ buat entri Jumpa Fafau... Ramai yang menegur keciknya AJ....
Yup memang AJ akui, AJ ni memang kecik je orangnya.....
Hehhehehehe..
So jangan tertipu dengan ilusi nampak kurus dan tinggi dalam sesetengah gambar....
Kurus tu ye.. Part yang tinggi tu hanya dengan bantuan heels 3 inci..
Hahahhahahaha... =P
AJ ni kalau pakai baju sekolah pun orang cakap tingkatan 3...
Oh kejam...
Part paling kejam bila kawan-kawan cakap Mr.JR selalu jalan-jalan bawak anak.....
Ade ke patut diorang panggil AJ anak bapak bila dengan Mr.JR....
Cheeeehhhh......
Kalau sudi meh tengok gambar AJ...
So korang rasa besar mane je AJ ni???

Besar kan... Ni gambar kelab olahraga....
Masa ni AJ tingkatan 1..... Kihkihkih..
Siapa nampak pendaki everest Muqarabbin kat situ???
Dengan bangga nak cakap kami 1 sekolah!!! =P

Ni rakan-rakan tak sebaya...
Diorang lagi muda... Tapi kitorang geng...
Sebab tu AJ awet muda.. Kawan dengan anak muda katanya.. =P

Kawan-kawan sekolah...
Sebab kecik kena duk depan..
Hahhahhaha...
Actually yang lain pun tak besar mana....

Ni masih dengan rakan-rakan sebaya dari sekolah......

Diorang ni muda setahun...
Kawan-kawan Mr.JR...

Dengan Ex-ofismate....
Nasib pic senget, so nampak tinggi... =P







Atas semua dengan saudara mara...
Kami ni baka kecik-kecik je semuanya..
Ada yang besar pun, tak besar mane....


Dannnnnn..
Yang paling tak boleh blah!!!!

...................
..............
.........
......
....
.


ANAK dan BAPAK!

Kejam kan???

P/s : Nanti kalau rajin AJ up entri perasan RETIS...
Kehkehkeh.... =P
Nak pesan siap-siap... JANGAN MUNTAH! =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

75 comments:

  1. ha'ah..kcik la..hehe..skang umo bpe ye? :)

    ReplyDelete
  2. a'a..jangan tertipu dengan heels 3 inci tu sebab AJ memang kecik orangnya..hehehe #eh

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Kecikkkkk ;D Tapi taklah kecik sangat ^_^ Berapa tinggi kak AJ? ^_^ hehe

    ReplyDelete
  4. Betul tu @Azlan Strider....
    Hahhahhaha..
    Lan tak tertipu sebab selalu terserempak... =D

    ReplyDelete
  5. AJ,tinggi akak 149-150cm camtu..lagi kecik dari AJ..ngan husband, mmg lagi ketara ke'rendangan' akak..hehe..penah kengkawan ofis husband perli, ckp akak ni 'adik' husband..hehe

    ReplyDelete
  6. Hahahhahaha...
    AJ faham perasaannya kak @aquagugurl.. =D

    ReplyDelete
  7. sori AJ, xde niat nak pekecikkan org yg sedia kecik..., gelak coz bapak jln dgn anak....jgn keck ati ea AJ..cute pe !

    ReplyDelete
  8. haah kategori kecik2 cili padi jugak ni..tp rasanya deqla lagi kecik.. x caye? jom jumpa kita ukur sape lg kecik! hahaha...

    ReplyDelete
  9. Alaaa.. Jangan risaulah @[PCL], AJ bukan jenis yang amik hati pun bab2 ni...
    Hehehhehhe..
    Kitorang sendiri pun gelak PCL...
    Hehheh...

    ReplyDelete
  10. Nak buat macam mana dah tak nak membesar @Al Kisah..
    Hehhehe..

    ReplyDelete
  11. Jumpa semata2 nak ukur je ke @Deqla manjew?
    Kehkehkeh..
    Ok jom jumpa!!!... =D

    ReplyDelete
  12. prnah bersekolah rupanya.. tgk gamba bru tau.. :P

    ReplyDelete
  13. yeke umur AJ 27? huhu macam x percaya kecik molek je orangnya :)

    ReplyDelete
  14. Penah lah @Faizol Dee...
    Takkan lah tak penah sekolah...

    ReplyDelete
  15. Aah... Percayalah kak @roslita thalib...
    AJ memang 27 tahun... =D

    ReplyDelete
  16. hahaha... bkn tu je..bole la hangout sesama.. hihi..

    p/s : nurul yg bagi deqla hadiah tu, dia mmg keje sini jugak.. 1 opis..tp seblm ni x knl..knl pun dari blog.x sgka seopis je pun..hahahaha..

    ReplyDelete
  17. Laaaa... Yeke @Deqla manjew..
    Patutlah....
    Hehheheh....

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah @Fahmi mohd razari..
    Wat masa ni sihat2 je..... =D

    ReplyDelete
  19. kalau anak2 akak diorang kata.. "kenapa kakak nie kecik kenot jer.. hihihi ".. jangan maraaa aaa.. :D

    ReplyDelete
  20. Kecik2 comey lotey...untung tau..awet muda macam Deqla Manjew tu

    ReplyDelete
  21. tulah..ada jugak nak cakap ritu, rasa-rasa macam fafau pun tak tinggi mana, aj pulak rendah lagi dari dia, memagn sah-sahla aj kecik orangnyer, hehe...

    ReplyDelete
  22. ss pun xda tinggi sangat. 158. tu pun ramai yang cakap ss ni pendek. janji happy :) hehe

    ReplyDelete
  23. kecik tapi chomellll kalah kak ton tau! heehehe :D

    ReplyDelete
  24. Hahahaha...comel lote rupanya AJ ni...takpe AJ maintain comel dan cantik ye. ...

    ReplyDelete
  25. kahkahkahkah..tang ank bapak tu mmg tak menahan..!

    sabo je la....

    eh..kita sama2 kecik, cuma nur cubby...
    hahahah

    ReplyDelete
  26. Hehe.. Baru perasan kecik je Aj.. Comey.. Mak aihhh.. Mr JR ke tuh.. Tingginye...

    ReplyDelete
  27. HA'AH.. MEMANG TERSERLAH KEKECIKKANNYA... :D

    ReplyDelete
  28. Eloklah kecik AJ... tak nampak tua,...muda je,..hehe

    ReplyDelete
  29. Hehhehe.....
    Deqla memang awet muda kak @Si Matatajam..
    Tau2 3 series rupanya,.. =D

    ReplyDelete
  30. Hahahhahah..... Aah @Orga, AJ memag kecik je...

    ReplyDelete
  31. Aik?? Termasuk jugak kak ton tu @Seneorita Baharin...
    Heheheheh.... =D

    ReplyDelete
  32. Dah takmo besar2 kak @RamRamCute...
    Thanks... =D

    ReplyDelete
  33. Tu la pasalnya @Cik Nur™..
    Ade ke anak dengan bapak...
    Chehhh....

    ReplyDelete
  34. Yup @nanieybarnieylurviey, memang AJ ni tak berapa besar...
    Heheheheh..
    Mr.JR memang tinggi pun..
    Sebab tu dia selalu buli AJ...

    ReplyDelete
  35. Kadang ada yang ingat AJ budak sekolah tau @nuyui a.k.a miss YUI..... =D

    ReplyDelete
  36. Alhamdulillah kak @hainom OKje kalau nampak muda... =D

    ReplyDelete
  37. tinggi aj berapa??kak MV pun tinggi 155cm je

    ReplyDelete
  38. tak pe kecik cili api ... tpi mmg kecik jer tgk orngnye Aj nie

    ReplyDelete
  39. Hahhahah...
    Memang kecik sangat Acik @Aku Penghibur... =D

    ReplyDelete
  40. Macam budak baru lepas sekolah jer...

    ReplyDelete
  41. Hehehheh.... Macam tu lah nampaknya kak @izan mama mia... =D

    ReplyDelete
  42. Hahhahhah.....
    Aah lah @mrpolie, baru amik result semalam...
    =P

    ReplyDelete
  43. Thanks ye kak @Kesuma Angsana....
    Terkembang pulak... =D

    ReplyDelete
  44. kechik ler comel..baru nanpak sentiasa remaja......he3

    ReplyDelete
  45. Tu la @Remy hazza...
    Tapi orang tak caya bila sebut umur...

    ReplyDelete
  46. xpe AJ..yng kecik itu comel..hehe
    kita kalau pergi raya ramai2, ada yang ckap sekolah lagi.. =___=
    sampai dah tunang ni pun ada sdara mara en.tunang ckap sekolah ting. bape..huaa..klkar je rasa..haha

    ReplyDelete
  47. Hahhahahha....
    Untung2 dapat duit raya @Mimie Najib.. =D

    ReplyDelete
  48. hihihi...bantuan heels 3 inchi ea...pandai AJ..hahaha :D

    ReplyDelete
  49. takpelah AJ awet muda tau kalau kecik molek ni..mcm ai..huk huk huk

    ReplyDelete
  50. ahak comey je..sme mcm nad..agknyer klo jumpe kite sme je..

    ReplyDelete
  51. Kire berdiri sama tinggi, duduk sama rendah lah ye @Nadia Johari...
    hehheheh..

    ReplyDelete