Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 5 March 2013

GiveAway (GA) Birthday Akiff ke-2 Tahun


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Terasa nak join GA ni....
Hadiahnya boleh tahan menarik.....
Kalau nak tau apa hadiah dia..
Korang joinlah sekali...
Hehehehhehe...

Klik BANNER kalau nak join
Tarikh tutup : 23 Mac 2013

Buat Akiff,
Selamat menyambut hari lahir yang kedua...
Semoga Akiff menjadi seorang nak yang soleh, bijak dan anak yang mendengar kata.....
Semoga bakal menjadi anak bujang yang disegani dan dihormati serta anak muda yang bertanggungjawab dan mampu menggalas tugas menjaga kedua ibubapa kelak.....
Insyaallah.....
Walaupun sekarang Akiff tak mampu membaca apa yang akak taip.....
Suatu hari nanti, bila tiba masanya pasti Akiff akan membaca lembaran ni..
Selamat Hari Lahir Akiff..
Semoga sentiasa panjang umur dan murah rezeki.....
Amin
P/s : Jom reramai join!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

41 comments:

  1. selamat besday jugak kat akiffffff!

    ReplyDelete
  2. Selamat beGA AJ...Good luck sis.. ^_____^
    Happy Birthday Akiff..heee

    ReplyDelete
  3. dah join ke blm.... GA ni
    http://inazalina.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. good luck dik!
    happy birthday utk akiff juga :)

    ReplyDelete
  5. SAYA JARANG JOIN BENDA-BENDA MACAM NI.. SEKALI TAK SEKALA.. :)

    ReplyDelete
  6. comeiakif..hp bsday..
    gdluck ayue

    ReplyDelete
  7. hihihi..akak pun joint juga tau..

    ReplyDelete
  8. gud luck yer...nini tak sempat nak join =( best kan kalau menang...hehe

    ReplyDelete
  9. semoga berjaya ayut..
    dan HB aktif...

    ReplyDelete
  10. gud luck aj...epi besday jugak untuk akiff :)

    ReplyDelete
  11. Mana pulak ayut kat sini @Cik Nur™...
    Hehhehe...
    Salah rumah ni... =P

    ReplyDelete
  12. Ya Ampun...!
    Mohon jutaan kemaafan...
    salah taip... :)

    Ayue dengan ayut lebih kurang je nama...

    maaf ye ayue sayang, jgn majuk lama2..nanti tak comei dah..hihihih...

    ReplyDelete
  13. Kehkehkeh.... @Cik Nur™, kene pujuk balik...
    Belanja coklat Daim...
    ehhh??
    Demand!.... Heheheh.. =P

    ReplyDelete
  14. @AyueJean AJ kalau nur duk langkawi, lama dah boleh beli coklat daim... sini xde jual daim...hehehehe

    ReplyDelete
  15. Coklat taiping pun boleh lah @Cik Nur™... =P

    ReplyDelete
  16. selamat berGA Aj...lme tak tgk Akiff.. ^^

    ReplyDelete
  17. dari GA yg sama
    http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

    ReplyDelete
  18. Salam singgah dr GA yang sama :)

    http://beyondtotheinfinity.blogspot.com/2013/03/ya-benar-lah.html

    ReplyDelete